• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voor de eerst keer polijsten!

Ewoud94

Post weinig
Hallo allemaal,

Ik weet dat het ergens op het forum moet staan maar ik kan nou niet precies vinden wat ik wil weten vandaar dit topic! Excuses hiervoor.

Binnenkort ga ik de Dap 900 v2 powerpack bestellen op carclean.nl

(Linkje: http://www.carclean.nl/product/Poli...fini_Kompressor_Starterskit_Power_Pack_102596" onclick="window.open(this.href);return false;)

Ik wil mijn Opel corsa b een beetje verwennen door de meeste swirls en krasjes te verwijderen en hem daarna natuurlijk lekker te laten glimmen. Een complete exterieur behandeling met andere woorden.

Nu zit hier al aardig wat bij maar hoe werkt het nou precies dat polijsten? Welke pad begin ik mee en welk monello polijstmiddel?

Ook wat heb ik buiten dit nog nodig? Ik heb een goede wax namelijk de meguires tech wax 2.0 maar ik hoor ook dingen als detailer etc. Die je voor het waxen zou moeten gebruiken?

Wat heb ik nodig voor een complete exterieur behandeling? Ook wil ik hem op andere auto's gaan gebruiken hier thuis.

Als iemand mij een beetje op weg wil helpen zou ik dat enorm op prijs stellen. Zodra hij binnen is zal ik meteen een update plaatsen en hem testen natuurlijk!

Alvast enorm bedankt voor de info!

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Terug
Naar boven