• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorspeakers

boukekoppejan

Post weinig
Hallo,

Weer even een vraagje, helaas ben ik er een beetje leek in. Maar wil graag mijn voorspeakers vervangen, weet iemand van jullie hoeveel insch speakers het zijn?

Mzzl

je kan bij de opel dealer geweoon orginele halen, maar als je er bijv. jbl of pioneers in wil hebben moet je adapterplaten kopen, zijn te vinden bij de betere auto zaken.

is geloof ik iets van 10 cm ofzo weet niet precies hoeveel inch geloof 6,5" ofzo..

corsageak

Is het niet zo net als bij de B dat er standaard 10" in zit en dat als je adapter platen koopt je er 16" in kwijt komt?

Tenminste zo was het bij de B zo.

Nu hoef ik gelukkig geen compo set of speakers meer te plaatsen voorin want de vorige eigenaar had er al een composet in gedrukt van CDT.

bedoel je geen 16 cm mastah gsi? een beetje flink zware woofer is 15 inch;) ik heb nu geloof ik 10 cm speakers in me b zitten (orginele) dat is 6,5 inch als t goed is:p

corsageak

origineel gepost door corsageak

bedoel je geen 16 cm mastah gsi? een beetje flink zware woofer is 15 inch;) ik heb nu geloof ik 10 cm speakers in me b zitten (orginele) dat is 6,5 inch als t goed is:p

corsageak

Yup sorry je hebt gelijk.

Ik zit tegenwoordig zoveel in het engels, dus dan schiet het er soms ff bi in.

Ik bedoelde inderdaad 13cm en 16cm...

als je een aardig budget hebt zou ik gaan voor de audio system flatline serie , bij opel is de inbouw diepte vaak een probleem . bij deze niet .

bij een corsa b zit 16,5 cm

16,5 cm bij de corsa c! inbouw diepte kun je eigenlijk best diep gaan hoor!

je kunt ze ook op het deurpaneel maken, kun je nog veel dieper gaan!

hier bij mij kun je het een klein beetje zien

988966923_6_LrNL.jpeg

Terug
Naar boven