Mensen, Ik ben Herwin en woon in noord groningen
3 weken terug heb ik een astra g van 1999 op lpg gekocht:
de astra met een opa van hem:
deze auto valt nogal tegen, maar ik ben nogal piet precies met auto's en motoren
ik heb hem veel te snel gekocht omdat ik goedkoop wilde rijden
er zijn nogal wat ''kleine'' dingen mis mee
opzich voor de kmstand en prijs is het wel een aardige deal, dat wel gelukkig
uiterlijk gaat nog wel het 1 en ander aan veranderd worden, de astra is niet volledig naar mijn smaak (dat beetje sjonnie gehalte gaat verdwijnen)
ik twijfel wel over een andere auto, ik keek gister nog even op marktplaats en keek eens goed naar de OPC non turbo uitvoeringen die er te koop staan.
wat een prachtige machines zijn dat :wors
Ik ben bekend met de fijne rijeigenschappen van een Astra G OPC
kheb 7 jaar lang als automonteur zijnde bij 2 verschillende opel dealers gewerkt
ik heb ook al meerdere verkopers van een astra G OPC op marktplaats benaderd
vind OPC toch wel erg leuk
hiervoor heb ik aardig wat mazda's gereden en zweerde erbij tot een half jaar terug
een grote aantal leuke ervaringen gehad met de mazda's maar onderdelen zijn zo ongeloofelijk duur:
een goede vriend van me heeft een G 2.0 diesel
er is wel het 1 en ander aan vervangen maar opzich houd die Astra zich aardig goed
die kameraad heeft de astra ongeveer 5 jaar en 120000 km's
ik ken de kwalen en weet aardig goed hoe een astra G in elkaar zit, ik kan daarom ook alles zelf qua sleutelwerk
ik zocht een combinatie van een leuk uiterlijk, geen langzame auto een combinatie tussen sportief en comfort en een goedkoop vervoersmiddel
ook de aanschafprijs mocht niet teveel zijn, pietje precies dus :afro
aardig lastig te vinden ook dus er mag best iets aan mankeren
gisteravond een beetje rond gekeken op het forum hier, lijkt me gezellig om hier zo nu en dan ook te posten en discussies te voeren
nog 1 foto omdat ik toch aardig blij ben met mn astra
:
3 weken terug heb ik een astra g van 1999 op lpg gekocht:
de astra met een opa van hem:
deze auto valt nogal tegen, maar ik ben nogal piet precies met auto's en motoren
ik heb hem veel te snel gekocht omdat ik goedkoop wilde rijden
er zijn nogal wat ''kleine'' dingen mis mee
opzich voor de kmstand en prijs is het wel een aardige deal, dat wel gelukkig
uiterlijk gaat nog wel het 1 en ander aan veranderd worden, de astra is niet volledig naar mijn smaak (dat beetje sjonnie gehalte gaat verdwijnen)
ik twijfel wel over een andere auto, ik keek gister nog even op marktplaats en keek eens goed naar de OPC non turbo uitvoeringen die er te koop staan.
wat een prachtige machines zijn dat :wors
Ik ben bekend met de fijne rijeigenschappen van een Astra G OPC
kheb 7 jaar lang als automonteur zijnde bij 2 verschillende opel dealers gewerkt
ik heb ook al meerdere verkopers van een astra G OPC op marktplaats benaderd
vind OPC toch wel erg leuk
hiervoor heb ik aardig wat mazda's gereden en zweerde erbij tot een half jaar terug
een grote aantal leuke ervaringen gehad met de mazda's maar onderdelen zijn zo ongeloofelijk duur:
een goede vriend van me heeft een G 2.0 diesel
er is wel het 1 en ander aan vervangen maar opzich houd die Astra zich aardig goed
die kameraad heeft de astra ongeveer 5 jaar en 120000 km's
ik ken de kwalen en weet aardig goed hoe een astra G in elkaar zit, ik kan daarom ook alles zelf qua sleutelwerk
ik zocht een combinatie van een leuk uiterlijk, geen langzame auto een combinatie tussen sportief en comfort en een goedkoop vervoersmiddel
ook de aanschafprijs mocht niet teveel zijn, pietje precies dus :afro
aardig lastig te vinden ook dus er mag best iets aan mankeren
gisteravond een beetje rond gekeken op het forum hier, lijkt me gezellig om hier zo nu en dan ook te posten en discussies te voeren
nog 1 foto omdat ik toch aardig blij ben met mn astra