• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen, Astra G Sport op G3

Mensen, Ik ben Herwin en woon in noord groningen

3 weken terug heb ik een astra g van 1999 op lpg gekocht:

o1np.jpg

fmtv.jpg

h94a.jpg

de astra met een opa van hem:

pitm.jpg

deze auto valt nogal tegen, maar ik ben nogal piet precies met auto's en motoren

ik heb hem veel te snel gekocht omdat ik goedkoop wilde rijden

er zijn nogal wat ''kleine'' dingen mis mee

opzich voor de kmstand en prijs is het wel een aardige deal, dat wel gelukkig :D

uiterlijk gaat nog wel het 1 en ander aan veranderd worden, de astra is niet volledig naar mijn smaak (dat beetje sjonnie gehalte gaat verdwijnen)

ik twijfel wel over een andere auto, ik keek gister nog even op marktplaats en keek eens goed naar de OPC non turbo uitvoeringen die er te koop staan.

wat een prachtige machines zijn dat :wors

Ik ben bekend met de fijne rijeigenschappen van een Astra G OPC

kheb 7 jaar lang als automonteur zijnde bij 2 verschillende opel dealers gewerkt

ik heb ook al meerdere verkopers van een astra G OPC op marktplaats benaderd

vind OPC toch wel erg leuk

hiervoor heb ik aardig wat mazda's gereden en zweerde erbij tot een half jaar terug

een grote aantal leuke ervaringen gehad met de mazda's maar onderdelen zijn zo ongeloofelijk duur:

tv4l.jpg

een goede vriend van me heeft een G 2.0 diesel

er is wel het 1 en ander aan vervangen maar opzich houd die Astra zich aardig goed

die kameraad heeft de astra ongeveer 5 jaar en 120000 km's

ik ken de kwalen en weet aardig goed hoe een astra G in elkaar zit, ik kan daarom ook alles zelf qua sleutelwerk

ik zocht een combinatie van een leuk uiterlijk, geen langzame auto een combinatie tussen sportief en comfort en een goedkoop vervoersmiddel

ook de aanschafprijs mocht niet teveel zijn, pietje precies dus :afro

aardig lastig te vinden ook dus er mag best iets aan mankeren

gisteravond een beetje rond gekeken op het forum hier, lijkt me gezellig om hier zo nu en dan ook te posten en discussies te voeren

nog 1 foto omdat ik toch aardig blij ben met mn astra ;) :

qjku.jpg

Terug
Naar boven