• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorstellen en meteen een vraag!

hallo allemaal ik ben johnny en kom uit almere,

auto geschiedenis is veels te lang om op te noemen.

Maar ik rij alles en heb toch een liefde voor alfa romeo. helaas is DE alfa die ik wil op dit moment te duur (vooral in wegenbelasting) 159.

en aangezien ik graag wil gaan dieselen ben ik rond wezen kijken.... altijd de vectra mooi gevonden, dus vandaar dat ik me hier aan meld.

ik zie hele mooie vectra's c2 op marktplaats staan... zowel de 120 als 150 pk versie's....

ik doe graag onderzoek voordat ik een auto koop, vandaar dat ik me hier aan meld..

ondertussen gezien dat de vectra's de volgende problemen hebben.

alternator

egr

wervelkleppen

egr +wervelkleppen schijn je helemaal eruit te kunnen halen/laten halen? klopt dit?

ik ben handig en heb handige vrienden, dus opzich ben ik niet bang om me handen vuil te maken... maar je wilt niet meteen hoge kosten hebben natuurlijk.

weet iemand ongeveer de kosten voor het vervangen/uit laten schrijven van bovenstaand?

zijn er mensen die meteen schreeuwen absoluut NIET doen? of meer punten hebben waar ik op moet letten?

ik zie ze te koop staan voor rond de 5000/7000 dat is dan ook een bedrag wat ik wil uitgeven. Km stand is dan rond de 2ton.

is dit aan te raden?

verdere vragen beantwoord ik graag, en tips/links ed zie ik ook graag.

mvg johnny

Terug
Naar boven