Goede avond ik zal me even voorstellen , ik ben benjey 20 jaar en ik heb onlangs mijn eerste ( auto )opel astra 1.4 l benzine uit 2011 gekocht , de auto is bijna perfect er zit een grootscherm navigatie in en alle standaard opties, allen de auto is eerg sloom, als ik 100 rij en het gas pedaal helemaal intrap duurt het echt lang voordat ik bij de 120 ben, ik heb het gevoel als ik het gaspedaal met 50 procent intrapt het even lang duurt tot ik bij de 120 als met vol gas , hoe kan dat?
Ps als het hard regent en de verwarming staat aan word mijn voorruit beslagen ? Is dat normaal ? Ik druk dan altijd op een knop en binnen no time is de vooruit helder , maar her is echt irritant , soms moet ik wle om de 3 minuten erop klikken, ( zuipt m'n benzine ook weg ??)
Ps tips om de auto wat meer power te geven zonder de auto schadelijk te maken of de waarde ervan daalt ,
Mvg
Ps als het hard regent en de verwarming staat aan word mijn voorruit beslagen ? Is dat normaal ? Ik druk dan altijd op een knop en binnen no time is de vooruit helder , maar her is echt irritant , soms moet ik wle om de 3 minuten erop klikken, ( zuipt m'n benzine ook weg ??)
Ps tips om de auto wat meer power te geven zonder de auto schadelijk te maken of de waarde ervan daalt ,
Mvg