• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraag Astra G op LPG/G3

Hallo

Ik heb een Opel Astra G op LPG/G3 en heb mijn gasverdeelhuis gereviseerd maar tijdens het rijden op lpg dan brandt er een lamp van de lpg schakelaar 1x en wat betekent dat?

Als ik de auto in de ochtend start dan start hij wat moeilijker op benzine uiteraard , sinds ik de gasverdeelhuis heb gereviseerd.

Moet de gasverdeler afgesteld worden?

PS.

Ik heb opgemerkt als ik op gas rij en ik geef volle toeren dan gaat hij voorbij de roodgebied van de toerenteller en op benzine gaat dat niet.

Alleen op gas gaat het voorbij dat rood gebied de toerenteller voorheen niet.

Je gas installatie moet met een vacuum meter worden afgesteld, hoge en lage druk gedeelte ! Als het een "orginele "installatie is ( COLTEC )

Ik weet niet wat voor installatie je hebt ?

Bij sommige gas installatie's word de begrenzer niet ingeschakeld en kan je dus blijven door toeren.

Niet te veel doen is niet voor niets rood gekleurd, anders krijg je motorschade!!!!!!!

Terug
Naar boven