• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraag ivm verlagen

corsa14slow

Post weinig
ja weer een verlaging topic, ik weet het ;)

hallo, ik heb een al lang knagende vraag over het verlagen van m'n auto.

ik ben op dit moment van plan om een GSI setje van de sloop te plukken (20mm) en onder m'n corsa b te plaatsen.

alleen heb ik wielen er onder zitten met ET 35 165/65/14

nu weet ik dat ik aan de voor kant een zee aan ruimte heb om daar nog lager dan GSI te gaan verlagen >30mm,

alleen achter heb ik zo me twijfels. Aangezien ik ook regelmatig met 4 á 5 man in de auto zit wil ik wel zonder problemen de eindbestemming halen :D

hier de foto's:

20120427152618.jpg

20120427152648.jpg

iemand een idee? gaat dit zonder problemen goed? of wordt het sowieso de wiel kasten uitrollen?

mvg, corsa14slow

Terug
Naar boven