Famempeters
Post veel
Beste Mensen . Opel Vectra 1600.16 B1 station
al heel lange tijd bezig met een vreemd probleem .
de Airco doet het hele jaar wat hij doen moet echter als het buiten warmer word als ongeveer 22 gr is het over.
wat is er al gedaan 2x nieuwe pomp 1e voor garantie magneet koppeling stuk .
Ecc besturing vervangen . meten ,meten ,en nog is meten .????????
vandaag ook weer geweest geen enkele fout melding het ding doet het gewoon op z,n koudst 12 graden kan er mee door ,, wat wel op valt is dat de druk vreselijk oploopt bij warmte en schakelt de boel dan uit .
ook de CD speler heeft het moeilijk met de warmte daar bij dat Kachelhuis .
wie heeft nog een idee ???
onze volgende stap is een nieuw filter tussen het leiding systeem monteren en het systeem eerst goed spoelen ??? verstopt ????????
het is zo verrekte jammer de auto is meer als 100% geen roestje of krasje op motor is 14000 km geleden helemaal gereviseerd dus in top conditie .
ik ben dit verhaal beetje zat nu al 900€ verder
ik hoop op een reactie . tevens te koop een ECC sturing voor weinig die van het tussen paneel ik heb er nu 3 .
Bert
al heel lange tijd bezig met een vreemd probleem .
de Airco doet het hele jaar wat hij doen moet echter als het buiten warmer word als ongeveer 22 gr is het over.
wat is er al gedaan 2x nieuwe pomp 1e voor garantie magneet koppeling stuk .
Ecc besturing vervangen . meten ,meten ,en nog is meten .????????
vandaag ook weer geweest geen enkele fout melding het ding doet het gewoon op z,n koudst 12 graden kan er mee door ,, wat wel op valt is dat de druk vreselijk oploopt bij warmte en schakelt de boel dan uit .
ook de CD speler heeft het moeilijk met de warmte daar bij dat Kachelhuis .
wie heeft nog een idee ???
onze volgende stap is een nieuw filter tussen het leiding systeem monteren en het systeem eerst goed spoelen ??? verstopt ????????
het is zo verrekte jammer de auto is meer als 100% geen roestje of krasje op motor is 14000 km geleden helemaal gereviseerd dus in top conditie .
ik ben dit verhaal beetje zat nu al 900€ verder
ik hoop op een reactie . tevens te koop een ECC sturing voor weinig die van het tussen paneel ik heb er nu 3 .
Bert