• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraag powerflex rubbers

Paul GSi 16V

Post weinig
Ik heb bij Biesheuvel vorige week voor de achteras van m'n B1 een complete set powerflexbussen besteld (en gekregen ook). Alleen op hun site geven ze de buitenste rubbers voor de stabilisatorstang niet aan. Dus niet die maanvormige die op de as zelf zitten. Weet iemand of ze bestaan en hoe hieraan te komen is??

ik weet dat er 2 varianten zijn.

Je hebt stabilisatorstangen met ogen en zonder ogen.

Voor de stabilisatorstangen met de ogen zijn de PU rubbers niet zo moeilijk te vinden, je krijgt dan ook strippen erbij om het aan de auto te monteren. Voor de stabilisatorstangen zonder ogen en met de halve manen (die ik zelf ook heb) is het nog een heel karwei om daar de rubbers voor te vinden in PU, heb ze zelf ook nog niet gevonden.

Weet niet hoe anderen dit opgelost hebben, maar dit is in ieder geval mijn ervaring ;)

Ik heb ook achteras met powerflex behalve de rubbers voor montage stabi aan de carrosserie.

Powerflex heeft zoveel rubbers zal vast wel een passend rubber zijn van een ander merk, mjah ga dat maar eens uitzoeken

voor c kadett zijn deze wel te krijgen ik heb mijn c kadett alle assen stuurhuis en schokdempers en de stabi stangen in pu

heb deze bij fredje hier van het form

ik heb ook de set voor manta van fredje en daar zitten ze niet bij ;)

maar als je beetje creatief bent kun je vast de PU set die bedoeld is voor de stabi met de ogen pasmaken op die voor de halve manen.

Die kun je krijgen bij dr mana of splendid parts bijvoorbeeld

@16v kadett c wrote:voor c kadett zijn deze wel te krijgen ik heb mijn c kadett alle assen stuurhuis en schokdempers en de stabi stangen in pu

heb deze bij fredje hier van het form

Ik had laatst fredje ook een berichtje gestuurd, helaas had hij geen tijd om te bestellen.

Terug
Naar boven