• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vragen ivm Devil eyes opel astra H gtc

Hallo,

Ik ben binnenkort van plan om mij devil eyes voor mijn Opel astra H gtc aan te schaffen. (Het gaat om deze lichten: http://www.cargoods.nl/shop/devil-eyes/7317-devil-eyes-opel-astra-h-zwart/" onclick="window.open(this.href);return false;)

Ik heb hier echter best wat vragen bij.

-kan ik met deze koplampen zo door de keuring of moet ik de originele koplampen erop doen elk jaar? (ik woon in België)

-Zit er grootlicht op deze koplampen?

-Hoe worden de led lichten bediend? gaan deze gelijk aan met de gewone lichten of kan ik deze apart aanzetten of hoe zit dat?

-Kan ik deze lichten er zelf op zetten of kan ik dit beter door een garage laten doen(ivm lichten afstellen), ik zou ze zelf kunnen monteren maar ik ken totaal niets van lichten afstellen. Indien ik ze dan zelf monteer, zou de garage dan weer mn bumper helemaal moeten losmaken etc om ze af te stellen? Of moeten deze lichten misschien zelfs niet afgesteld worden?

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen:)

Groetjes

Christopher

Er zit een E-Keur op dan worden ze goedgekeurd mits alles binnen de marges valt. Er zit gewoon grootlicht in deze koplomp ( de lamp met de reflector erachter ). Ledlampen worden bediend doormiddel van je stadslicht. Het monteren is zelf wel te doen alleen het afstellen van de lamp dat un je het beste bij een garage laten doen.

Terug
Naar boven