• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vreemde storing opel frontera 2.2

hallo het is al weer een tijdje geleden dat ik hier was

maar ik heb nu zòn rare storing namelijk.

ik heb sinds een paar weken een andere frontera een 2.2 uit 1999 prima auto verder, alleen heeft hij een raar probleempje namelijk .

als ik s`morgens (koude motor) start ,en de verlichting aanzet dan valt mijn toerenteller /benzinemeter even uit en hoor een zoemend geluid , en mijn dagteller springt op nul .

als ik s`middags of s`avonds koude motor de verlichting aanzet is er niks aan de hand het probleem doet zich alleen s`morgens voor

en de tellersunit is al weg geweest voor revisie vertelde de vorige eigenaar dus wat kan hier aan de hand zijn :hmmz

heb al een andere verlichting schakelaar geprobeerd ,maar probleem blijft. :swear

wie heeft er een idee/oplossing :wors

mvg arwin

Terug
Naar boven