Hallo allemaal
nou zoals het onderwerp al zegt, ik zit met rare storing.
zal het even nader verklaren.
ik als met mijn astra g 1.7 dti rond rij, bv over de snelweg richting werk.
en ik geef gas richting de 120 km per uur, is er niks aan de hand, maar ga ik daar overheen,
hoor ik aan me motor dat er iets niet klopt, en dan gaat ie beetje schokken, net of ie telkens een figuurlijk duwtje aan de voorkant krijgt, en komt het storing lampje naar voren.
Rem ik dan af, dan weer klein stukje verder gereden te hebben, gaat ie weer uit.
maar hij gaat niet in de noodloop, dat is wel vreemd, verder rijd ie nog steeds heerlijk.
maar elke keer als ik dus boven de 120 km/ p rijd gaat ie branden.
heel vreemd allemaal
hopelijk kunnen jullie mij , tips en tools geven, wat eventueel het zou kunnen zijn.
mvg mik83
nou zoals het onderwerp al zegt, ik zit met rare storing.
zal het even nader verklaren.
ik als met mijn astra g 1.7 dti rond rij, bv over de snelweg richting werk.
en ik geef gas richting de 120 km per uur, is er niks aan de hand, maar ga ik daar overheen,
hoor ik aan me motor dat er iets niet klopt, en dan gaat ie beetje schokken, net of ie telkens een figuurlijk duwtje aan de voorkant krijgt, en komt het storing lampje naar voren.
Rem ik dan af, dan weer klein stukje verder gereden te hebben, gaat ie weer uit.
maar hij gaat niet in de noodloop, dat is wel vreemd, verder rijd ie nog steeds heerlijk.
maar elke keer als ik dus boven de 120 km/ p rijd gaat ie branden.
heel vreemd allemaal
hopelijk kunnen jullie mij , tips en tools geven, wat eventueel het zou kunnen zijn.
mvg mik83