• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vuurwerk, illegaal en/of legaal en wat/hoeveel?

Rottentweetie

Post weinig
Beste mensen,

In dit topic vertel je wat voorn vuurwerk je hebt: Illegaal en/of legaal en wat je hebt en hoeveel je hebt.

Ik zal maar is beginnen:

Ik heb alleen maar legaal vuurwerk (tot nu toe) en besteed er zo'n 400 eurotjes aan uit. Best weinig als je weet hoeveel ik vorig jaar had. (1200eurotjes ;p)

Ik heb dan vooral sier vuurwerk en wat knal wat ik bij www.deplantenhal.nl koop (www.vuurwerkbaas.nl)

Dit word mijn einde knaller: http://www.vuurwerkbaas.nl/webshop/product_info.php?cPath=41&products_id=235

Ben benieuwd wat jullie hebben! :D

Groeten,

Rottentweetie

Je bent niet goed wijs met je 400 euro en al helemaal niet met je 1200 euro :P gewoon voor een paar tientjes de man carbid halen en knallen met dit apparaat:

Je bent niet goed wijs met je 400 euro en al helemaal niet met je 1200 euro :P gewoon voor een paar tientjes de man carbid halen en knallen met dit apparaat:

carbid schieten doe ik niet meer aan. paar jaar geleden 3 maand int ziekenhuis gelegen door een verdwaalde deksel op men hoofd.. Ik hou het bij bier drinken...

carbid schieten doe ik niet meer aan. paar jaar geleden 3 maand int ziekenhuis gelegen door een verdwaalde deksel op men hoofd.. Ik hou het bij bier drinken...

lol je bent gek zoveel geld uit te geven :P

ik ga naar de Aldi in duitsland toe..

Haal voor 30 euro vuurwerk op!

En DAMN dat vuurwerk van 6 euro per potje is mooier dan het vuur werk in NL dat 60 euro kost! :P

lol je bent gek zoveel geld uit te geven :P

En DAMN dat vuurwerk van 6 euro per potje is mooier dan het vuur werk in NL dat 60 euro kost! :P

JE zou gek zijn om hier te vertellen dat je illegaal vuurwerk hebt. Staan er zo een paar man op je stoep.

Ik geef geen geld uit aan vuurwerk dat laat ik aan andere over.

Gr Jack

JE zou gek zijn om hier te vertellen dat je illegaal vuurwerk hebt. Staan er zo een paar man op je stoep.

Ik geef geen geld uit aan vuurwerk dat laat ik aan andere over.

Gr Jack

[rquote=1824040&tid=139080&author=dennis121]lol je bent gek zoveel geld uit te geven :P

En DAMN dat vuurwerk van 6 euro per potje is mooier dan het vuur werk in NL dat 60 euro kost! :P[/rquote]

hier ook:thumbup

veel goedkoper en best mooi vuurwerk.(het gaat toch om het idee:sleeping)

[rquote=1824040&tid=139080&author=dennis121]lol je bent gek zoveel geld uit te geven :P

En DAMN dat vuurwerk van 6 euro per potje is mooier dan het vuur werk in NL dat 60 euro kost! :P[/rquote]

hier ook:thumbup

veel goedkoper en best mooi vuurwerk.(het gaat toch om het idee:sleeping)

Och, vroeger wou ik nog wel eens 100 euro uitgeven aan vuurwerk. Beetje met rotjes en pijltjes door de straat struinen en overal en nergens die rommel heen schieten/gooien.

Ben er al jaren van af gestapt en haal alleen nog een doosje sierspul voor snachts. Kost een paar tientjes en dat is meer dan genoeg.

Och, vroeger wou ik nog wel eens 100 euro uitgeven aan vuurwerk. Beetje met rotjes en pijltjes door de straat struinen en overal en nergens die rommel heen schieten/gooien.

Ben er al jaren van af gestapt en haal alleen nog een doosje sierspul voor snachts. Kost een paar tientjes en dat is meer dan genoeg.

[rquote=1824055&tid=139080&author=otdh]tja, wat heb ik haha

wel t 1 en ander legaal, maar das om de tijd te doden...

[/rquote]

haha, en dan ineens is de rest van het bericht kwijt :P:P

ik zal je even de prijslijst geven kwa boetes dit jaar, voorzover ik het nog kan herinneren :afro

1 cobra = 600,- euro, meerdere is de helft extra per stuk. afsteken waar het gevaarlijk is dan nog eens 25% boete erbij.

Even voor de duidelijkheid 1 cobra heeft de hoeveelheid kruit van 4 handgranaten !!!!

1x lawinepijl = 350,- euro boete, meerdere is weer de helft extra en bij gevaar dan weer 25% extra boete erbij...

voor de rest zou ik zeggen veel plezier met afsteken :thumbup

enne denk aan de handjes en aan de andere mensen die er niet voor kiezen om met dit levensgevaarlijke vuurwerk om te gaan.

gr Vinc

Terug
Naar boven