• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waar ga je deze zomer op vakantie met je vectra

shrek83

Post weinig
Hallo iedereen,

Ik ben gewoon eens benieuwd waar dit jaar de Vectra`s heen gaan met de zomervakantie :thumb .

Ik vertek van de zomer richting de Noordkaap via Finland en via Noorwegen terug.

Een rond reis van bijna 7000 km :D . Is trouwens geen straf met een Vectra Automaat.

Harold

Ik ga met de vec naar de belgische kust,dus ik ga niet zo ver.

Ik heb ook nog kleine kinderen, al zitten ze altijd mooi in de vec.

Dus dat is niet het probleem,maar mijn vriendin wil nog niet zo ver.

Gr Jurgen

Ik ga met de vec naar de belgische kust,dus ik ga niet zo ver.

Ik heb ook nog kleine kinderen, al zitten ze altijd mooi in de vec.

Dus dat is niet het probleem,maar mijn vriendin wil nog niet zo ver.

Gr Jurgen

Met de vec op vakantie naar Zwitserland, Italië en daarna Frankrijk... Heerlijk door de bergen en heuvels heen cruisen :D

Vorig jaar met m'n Corsa B C20XE naar Italië geweest, en dat ging ook heerlijk... Geen Italiaan verwacht zoiets uit een Corsa :P

Met de vec op vakantie naar Zwitserland, Italië en daarna Frankrijk... Heerlijk door de bergen en heuvels heen cruisen :D

Vorig jaar met m'n Corsa B C20XE naar Italië geweest, en dat ging ook heerlijk... Geen Italiaan verwacht zoiets uit een Corsa :P

Zou graag Frankrijk willen doen ofzo :) Vorig jaar het zuiden van Spanje gedaan maar dat was net te ver voor enig chauffeur zonder CC. Dat en ik wil mijn hond meenemen dit jaar en die is redelijk wagenziek. :puke

Zou graag Frankrijk willen doen ofzo :) Vorig jaar het zuiden van Spanje gedaan maar dat was net te ver voor enig chauffeur zonder CC. Dat en ik wil mijn hond meenemen dit jaar en die is redelijk wagenziek. :puke

de vec zal voor de deur blijven staan thuis denk :roll:

planning is cuba dit jaar. :afro

maar dan wel pas na het hurricane season . . . far too windy voor mij anders :ass

de vec zal voor de deur blijven staan thuis denk :roll:

planning is cuba dit jaar. :afro

maar dan wel pas na het hurricane season . . . far too windy voor mij anders :ass

Agadir(Marokko), via luxemburg, Frankrijk( Metz, Nancy, Lyon, montpellier, perpignan), Spanje (Barcelona, valencia, granada, malaga, algeciras). dan nog zo'n 800km door marokko, in totaal zon 3000km heen, 3000km terug, en 1500km in marokko zelf.

Agadir(Marokko), via luxemburg, Frankrijk( Metz, Nancy, Lyon, montpellier, perpignan), Spanje (Barcelona, valencia, granada, malaga, algeciras). dan nog zo'n 800km door marokko, in totaal zon 3000km heen, 3000km terug, en 1500km in marokko zelf.

Vliegen nogal liefst. Vakantie is onthaasten, genieten, van de reis.

Op topsnelheid rijden is niet ontspannen, en genieten van de omgeving doe en kan je dan ook niet. Ik iig niet.

Een mooi ritje is in mijn beleving op je gemak, rustig cruisen, door een mooi landelijk of bosrijk gebied, raampje en/of dakje open, omgevings lucht opsnuiven, af en toe stoppen op uitzichtpunt ofzo, fotootje schieten, wat drinken/eten, dat is een leuk ritje, dat is vakantie. ;)

Vliegen nogal liefst. Vakantie is onthaasten, genieten, van de reis.

Op topsnelheid rijden is niet ontspannen, en genieten van de omgeving doe en kan je dan ook niet. Ik iig niet.

Een mooi ritje is in mijn beleving op je gemak, rustig cruisen, door een mooi landelijk of bosrijk gebied, raampje en/of dakje open, omgevings lucht opsnuiven, af en toe stoppen op uitzichtpunt ofzo, fotootje schieten, wat drinken/eten, dat is een leuk ritje, dat is vakantie. ;)

@Erwin1987: Waar ergens in Italië, en welke periode?

@Jerremy: Dat is inderdaad genieten van je vakantie, maar ik hou er soms ook graag een beetje spanning in :P De bergen in en hopen dat je auto het aan kan is al een mooi begin :P

Terug
Naar boven