• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarde vectra c

Vandaag een belachelijk bod gehad van ;ik wil van mijn auto af .nl;

weliswaar 1575Euro hoe durven ze wat een kut side is dit :puke :swear :swear :swear :swear :swear :hmmz

Heb gisteren voor mijn Vectra Station 2.2 met creme leer, automaat, en eigenlijk alles er op en er aan ( op xenon na ) 4900 betaalt, en die was van feb 2006. Misschien wel iets te duur.....maar ja... ik denk dat die 3.2 v6 je in de weg zit. Je zegt dat er niet veel van rijden, dus moet je hopen op een liefhebber. Maar goed ik ben ook maar een leek. :jerry

@daveensannie wrote:Heb gisteren voor mijn Vectra Station 2.2 met creme leer, automaat, en eigenlijk alles er op en er aan ( op xenon na ) 4900 betaalt, en die was van feb 2006. Misschien wel iets te duur.....maar ja... ik denk dat die 3.2 v6 je in de weg zit. Je zegt dat er niet veel van rijden, dus moet je hopen op een liefhebber. Maar goed ik ben ook maar een leek. :jerry

Ja dat is ook zo maar dat te bedenken dat hij gewoon 1op11 loopt gemiddeld heb laast 52 liter getankt zit nu op 512km en kan nog 75km rijden volgens de computert en dit is 120km snelweg en de rest elke dag schiedam vlaardingen :angel

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:@daveensannie wrote:Heb gisteren voor mijn Vectra Station 2.2 met creme leer, automaat, en eigenlijk alles er op en er aan ( op xenon na ) 4900 betaalt, en die was van feb 2006. Misschien wel iets te duur.....maar ja... ik denk dat die 3.2 v6 je in de weg zit. Je zegt dat er niet veel van rijden, dus moet je hopen op een liefhebber. Maar goed ik ben ook maar een leek. :jerry

Ja dat is ook zo maar dat te bedenken dat hij gewoon 1op11 loopt gemiddeld heb laast 52 liter getankt zit nu op 512km en kan nog 75km rijden volgens de computert en dit is 120km snelweg en de rest elke dag schiedam vlaardingen :angel

Is zeker netjes, maar goed, maak dat de mens maar wijs, die zien alleen 3.2 v6 staan en scrollen gelijk door :jerry

Ik denk dat je emotionele waarde je in de weg zit.

Vectra's leven helaas niet zo veel meer op, ondanks de leuke motor die er in zit. Wij zijn liefhebbers en mensen op marktplaats zien gewoon een auto, thats it.

Inmiddels heb ik een zeer mooie nissan murano nismo aangeschaft dit is een special edition eigenlijk wilde ik eerst mijn vectra kwijt maar deze kon ik niet laten staan.

Ik heb al een aantal biedingen gehad nu ik de prijs verlaagt heb alleen jammer dat ze niet reageren :swear .

Waarom bieden als je toch niet reageert :vertag

Terug
Naar boven