• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarom Opel

Gerrit78

Post weleens wat
Waarom rijden jullie Opel :wub

Is het de kwaliteit, zijn het de modellen kortom wat is jullie reden om in een Opel te rijden.

Ik kan geen Porsche kopen dus...;)

Nee duitse degelijkheid en altijd wel aan onderdelen te komen

Mooi merk en mooie modellen:P

Ik kan geen Porsche kopen dus...;)

Nee duitse degelijkheid en altijd wel aan onderdelen te komen

Mooi merk en mooie modellen:P

makkie, kwaliteit, de modellen, de tigra, en de vaak leuke reacties onderweg van mede opel liefhebbers (duimpjes omhoog etc)

makkie, kwaliteit, de modellen, de tigra, en de vaak leuke reacties onderweg van mede opel liefhebbers (duimpjes omhoog etc)

Voor mij eigenlijk heel simpel.

Van huis uit mee gekregen.

Maar ik ben wel eigenwijs geweest en andere merken gahad/geprobeerd maar voldeed toch niet naar mijn zin.

gr erik

Voor mij eigenlijk heel simpel.

Van huis uit mee gekregen.

Maar ik ben wel eigenwijs geweest en andere merken gahad/geprobeerd maar voldeed toch niet naar mijn zin.

gr erik

Tja, thuis bijna altijd Opels gehad. Toen een keuze tussen een Golf VR6 en een Astra GSI. De VR6 heeft de looks onder de motorkap en het model op zich vind ik mooi, maar een Astra GSI heeft betere looks aan de buitenkant, ziet er daardoor dikker uit en het dashboard vind ik 100x mooier.

Doorslag gaf het rijden in een Astra GSI van een maat van mij. Toen was ik echt verkocht.

Tja, thuis bijna altijd Opels gehad. Toen een keuze tussen een Golf VR6 en een Astra GSI. De VR6 heeft de looks onder de motorkap en het model op zich vind ik mooi, maar een Astra GSI heeft betere looks aan de buitenkant, ziet er daardoor dikker uit en het dashboard vind ik 100x mooier.

Doorslag gaf het rijden in een Astra GSI van een maat van mij. Toen was ik echt verkocht.

[rquote=1861664&tid=142108&author=Senatorman]Ik wilde eigenlijk een Lamborgini, maar kwam door alle kosten van kinderen, hypotheek en een dure vrouw niet verder dan Opel.:D[/rquote]

Laten we eerlijk zijn is Opel ook het beste alternatief voor een Lambo:jerry

[rquote=1861664&tid=142108&author=Senatorman]Ik wilde eigenlijk een Lamborgini, maar kwam door alle kosten van kinderen, hypotheek en een dure vrouw niet verder dan Opel.:D[/rquote]

Laten we eerlijk zijn is Opel ook het beste alternatief voor een Lambo:jerry

Ja van huis uit mee besmet.

En dit omdat de opel een van de ruimste auto's is voor de bestuurder. (er achter wil je niet zitten :P )

Ben zelf 2,05m

En ja mooie modellen en degelijke auto's.

Ja van huis uit mee besmet.

En dit omdat de opel een van de ruimste auto's is voor de bestuurder. (er achter wil je niet zitten :P )

Ben zelf 2,05m

En ja mooie modellen en degelijke auto's.

En voor mij ook van huis uit mee gekregen. En ik vind de modellen erg mooi.

En bevalt goed en met ieder merk heb je wel eens wat. Met echte merkliefde vergeet je de mankementen weer snel.

Terug
Naar boven