• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

WAARSCHUWING! BeLAir luchttverfrisser

greg

Post weinig
Vanwege onze toch wel ruikende herdershonden, zeker na een verfrissende duik in het water :) , die bij ons in de kofferbak worden vervoerd, dacht ik (na jarenlang de Ambur-Pur versie te hebben gebruikt) een nieuw luchtverfrissertje aan te schaffen van het merk BelAir.

Hupp......eergisteren het verfrissertje d.m.v van de klemmen in het ventilatie-roostertje geduwd en het schuifje half opengezet.

Zie ik tot mijn grote verbazing vanmorgen dat er vloeistof aan de onderzijde van de luchtverfrisser is gaan lekken en de toplaag van het materiaal onder de ventilatieroosters heeft vernield :swear en tevens een aantal witte strepen op de wang van het materiaal van de radio is ontstaan (zie foto`s).

Uiteraard........ terug naar de zaak gegaan (Chris Dijkgraaf, Krimpen a/d IJssel) waar ik het product heb gekocht! Deze verwezen me doodleuk naar de leverancier, waarop ik zei dat zei...... dit product verkopen en dat hun verantwoordelijk zijn voor het herstel van de schade.

Ze voelde zich niet verantwoordelijk en moest het maar met de leverancier uitzoeken (RJ Products, Boxtel).

Hierna ben ik ook nog even langs de Opel Dealer geweest en deze vertelde me dat het vervangen van de onderdelen (als ze nog voorradig zijn) en het arbeidsloon, airbag demonteren enz. een erg prijzig verhaal gaat worden en gaven me het adres van dokter Vinyl. Deze repareert op locatie beschadigingen aan dashboarden en dergelijke, iemand hier misschien ervaring mee?

De firma zojuist gebeld en die konden dit volgens hun wel herstellen, richtprijs € 125,-.

Ik denk dat ik het door hun maar laat repareren in de hoop dat dit netjes gebeurd en probeer de kosten voor dit herstel toch echt te verhalen op de leverancier of winkel!

Al met al de zoveelste ellende veroorzaakt door een ander of door een slecht werkend product.

Ik hoop jullie zo te behoeden voor schade aan dashboard door dit product!!!!!!!

P1100449.jpg

P1100446.jpg

Terug
Naar boven