ik heb sinds kort het probleem dat de temperatuur oploopt naar het 3e streepje, dit gebeurd als ik te lang stil sta of even vlot heb gereden. zodra ik rij dan zakt het weer terug tot het middelste streepje of net iets daar onder.
ik heb vandaag het koelsysteem schoon gemaakt en goed op pijl gebracht met koelvloeistof. ik heb hem toen een tijdje stationair laten draaien en toen bleef die netjes onder het midden. later ben ik een rondje gaan rijden en heb toen de banden even opgepompt, toen ik weer in de auto stapte toen was de temperatuur weer opgelopen tot het 3e streepje.
de thermostaat die is net 4 maanden oud ongeveer en ziet er ook nog perfect uit.
het oliepijl heb ik ook nagekeken en dat is ook in orde.
heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
ik heb vandaag het koelsysteem schoon gemaakt en goed op pijl gebracht met koelvloeistof. ik heb hem toen een tijdje stationair laten draaien en toen bleef die netjes onder het midden. later ben ik een rondje gaan rijden en heb toen de banden even opgepompt, toen ik weer in de auto stapte toen was de temperatuur weer opgelopen tot het 3e streepje.
de thermostaat die is net 4 maanden oud ongeveer en ziet er ook nog perfect uit.
het oliepijl heb ik ook nagekeken en dat is ook in orde.
heeft iemand een idee wat er aan de hand is?