• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat een idioten heb je toch

Opeltje17

Woont hier bijna
Wee niet of er al een topic over is maar.

Moet je kijken wat deze idioot met een astra H doet die hij gehuurd heeft :puke :swear

[youtube:2daq9va5]

@astraTD wrote:Nou op de laatste seconde valt hij volgens mij echt dood...

Ja klopt valt ook stil, wat zou ik dit soort mensen graag voor hun :swear kop slaan.

oke, zoiets hoor je niet te doen.

maar kom op, maak je er niet druk om, jij bent niet de gene die de verantwoording moet dragen over het kapotte blok ;)

Ik leef met die auto mee.. ga jij maar eens op je allerhards fietsen dat je niet meer kunt en toch moet je door gaan met nog een tandje lager harder trappen

dacht dat ik gek was en door mijn auto zo af en toe een "schouderklopje" te geven.

je ziet de motor al als een levend iets :P

klop hem ook wel eens op het dashbord :wtf :wtf telkens zeg ik bedankt maat :wors :jerry

Ik zou het echt niet in me hart krijgen om effen 170 te gaan rijden en dan terug naar zijn 3 :shock: zal die op 8000toeren uitkomen terwijl die niet verder gaat als 4500 toeren :jerry

Ik heb een keer meegemaakt met de G, tijdens een sprint, dat ik vol in de begrenzer zat in z'n drie, wilde naar vier schakelen terwijl ik opeens in twee zat. Nouu dat wil je dus echt niet hebben met 140km/h. De 1.6 16V eindigde als een schreeuwende VTEC en gaf een keiharde schok. Dacht dat de bak verrot was maar hij leefde nog. Daarom geef ik de G 10/10 voor kwaliteit :jerry

Heb hem ook al lang geleden gezien

die is dus echt kapot :shock:

nu ben ik zelf ook niet al te zuinig op motoren, maar dit gaat echt te ver :puke

Wat een stakker, nog zieliger is het om het op youtube te zetten. Huur auto's worden altijd misbruikt, maar dit is gewoon moedwillig slopen.

Wat een debiel zeg! :swear Zo ga je toch niet om met geen enkele auto. Ik geef mijn auto ook vaak een klopje op het dashboard, vooral na een lange rit.

Wat zou ik die vent graag op zn bek willen slaan :argue

Zo ga je nog niet met een oud wrak om laat staan met je eigen auto..

en deze doet het ook nog wel met een leen auto...

Terug
Naar boven