Opel_Bjorn
Post veel
Wat ik daarnet heb meegemaakt kan ik nog steeds niet geloven. Ik had namelijk men auto vandaag binnen gedaan ivm een irritante rammel in het dashboard. De dealer (Opel Willemoons in Veerle-Laakdal) deze zou het probleem verhelpen. Ging ik net men auto afhalen, zag ik dat er deuk in men rechter spatbord zat :fy1. Het is geen grote maar je ziet en voelt ze er wel inzitten. Ik dus weer naar binnen om te melden dat ik hier niet tevreden mee was. De receptioniste stuurde een mekanieker mee naar buiten om de schade te bekijken. De mekanieker zei dat er idd een deuk in de wagen zat maar dat dot kwam door een slechte herstelling van een vorige aanrijding en dat hierdoor ook de rammel in het dashboard was ontstaan. Het felste van al is dat ik nog nooit een aanrijding heb gehad met men wagen! Ik dus weer naar binnen om te zeggen dat ik hier niet mee akkoord ging. Hierop kwam de receptioniste eens een kijkje naar men wagen. Die zo al direct van dat ze niks aan de wagen zag en dat het waarschijnlijk wel niks zou zijn. Ik was ondertussen al ferm op men tenen getrapt omdat ze er moeilijk over begonnen doen. Ik dan maar naar de baas van de zaak gegaan en komen zeggen dat hij naar men wagen moest komen kijken. Deze kwam dan ook eens kijken en hij zag dat er idd een deukje in het spatbord zit. Begint deze ineens tegen mij. "Als alle mensen zo moeilijk moesten doen ja dan kunnen we niks meer doen hé, ge ziet het maar amper". maar ik zei van dat ik een auto zonder deuk heb binnen gebracht en ik ook een auto zonder deuk terug wilde hebben. De dealer zei hierop "Ge zijt nen dikken overdrijver, ik ben mensen zoals jij liever kwijt dan rijk"! en hierop liep hij vrolijk terug naar binnen zonder mij nog aan te kijken :fy1. Nu was ik hellemaal op men tenen getrapt waardoor ik serieus uit men kramp ben geschoten. Ik wouw daarom dat er politie ter plaatsen zou komen. hierop leek de dealer zich toch te bedenken en hij heeft hij naar een carrosserie gebeld die nu men wagen woensdag komen uitdeuken zonder spuiten. Ze gaan daarna men kop in die garage daar nier meer zien (of juist wel om lekker te kunnen gaan muggenziften) Wie dus een nieuwe Opel wil kopen doe dit niet bij Garage Willemoons want ze zijn vriendelijk bij de verkoop maar als er iets aan je wagen is kan je gewoon oprotten :fy1