• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat is dit voor koppelings plaat NU MET FOTO'S

mantadevil

Post veel
weet dat er ook al een tpoic in het manta deel staat maar daar krijg ik geen goeie reacties dus wie weet hier

heb een 2.2 staan met een aparte koppelingsplaat

daar zitten behalve de normale veren ook kleine liggende veertjes om het gat van de priesas heen .

wie weet waar deze van kan zijn????

kan helaas geen foto plaatsen nu

bvb

heren moderators als dit een dubbelpost is ,mag die uit het mantadeel wel verwijderd worden :)

heb er geen foto van

ben net thuis van het ziekenhuis en kan pas over een maand weer die kant op

maar zodra ik kan mak ik een foto

ja die is goed verlopen ,ze hebben enkel een coflex inplantaat gezet wat niet helemaal de bedoeling was ,maar goed

bleek nodig te wezen .

maar d eklachten die ik had zijn tot nu toe helemaal weg:thumbup

gelukkig wel nu komt het herstel proces en dat kan mooi poosje duren als ik alles begrijp.

maar goed tot die tijd heb ik tijd om alles uit te zoeken en te regelen voor de manta he;)

maar helaas is er niemand dus die me kan vertelen welke plaat ik er in heb zitten

valt me beetje van jullie tegen jongens:P

Originally posted by Freestyler

:hmmz van wat ik zo kan zien...

Ford Fiesta 1.1 :jerry

waarom nou weer ford:puke:puke

lijkt ie een beetje hierop? (afbeelding gejat van ebay :P)

kupplung1.jpg

die afbeelding was van een 2.0 frontera. Enige die ik zo snel kon vinden wat iets had wat leek op een set extra veren.

Ik heb geen idee j...f wat voor een merk of type het is.....ik heb zoiets nog niet eerder gezien.

" BEN BENIEUWD MENSEN"

op de drukgroep staat LUK,maar wat voor koppelings plaat het is is voor mij ook een verrassing

heb hem ook nooit eerder gezien

Word wel bij meer merken gedaan, is voor het soepeler weg kunnen rijden en minder schokkerig bij opschakelen, (de voorganger van het 2 massa-vliegwiel)

Het voorkomt ook het rammelen van de schakelvorken etc in de bak bij stationar loop.

Terug
Naar boven