• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat is er nou allemaal te activeren met OPcom/Tech2 ?

ahrend

Post vaak
Overal op het forum lees ik vanalles van verschillende mensen over de te activeren mogelijkheden met OPcom/Tech2.

Is het misschien makkelijk om hier een lijst te maken ,zodat iedereen hier zoveel mogelijk uit kan halen?

Ik wil oa; speedlock,comfortschakeling,Aux in activeren,coming home.

Er zijn vast nog meer mogelijkheden waar ik niet aan denk of die ik helemaal niet weet ?

Dus ,laat je gaan zou ik zeggen.

Ah, je kan naast het uitlezen ook standaard instellingen wijzigen met die software? Ik heb nog geen connector, en geen software. Maar ik heb hier wel interesse in.

mijn eco mode (start/stop) bij default zou ik graag willen uitzetten. plus, de keuze van de dagrij led (astra J) en eventueel intensiteit. intensiteit van die leds gaan namelijk minder worden bij het aanzetten van de gewone verlichting. En die intensiteit zou ik graag bij default hebben. Is zoiets mogelijk?

Ah, je kan naast het uitlezen ook standaard instellingen wijzigen met die software? Ik heb nog geen connector, en geen software. Maar ik heb hier wel interesse in.

mijn eco mode (start/stop) bij default zou ik graag willen uitzetten. plus, de keuze van de dagrij led (astra J) en eventueel intensiteit. intensiteit van die leds gaan namelijk minder worden bij het aanzetten van de gewone verlichting. En die intensiteit zou ik graag bij default hebben. Is zoiets mogelijk?

@RISL wrote:Waarom geplaatst in het gedeelte 'Astra'? Opcom is Opel breed, dus verplaatst.

Fijn dat je dat even laat weten ,ik wist niet waar ik nu moest zoeken.

PMetje en ik wist het :sleeping

@RISL wrote:Waarom geplaatst in het gedeelte 'Astra'? Opcom is Opel breed, dus verplaatst.

Fijn dat je dat even laat weten ,ik wist niet waar ik nu moest zoeken.

PMetje en ik wist het :sleeping

Uiteraard omdat ik een ASTRA (H) rijd en DAAR dus de mogelijkheden van wil weten,ik dacht zo blijft het een beetje overzichtelijk,schijnbaar verkeerd gedacht.

Verder maak ik er hier geen woorden meer aan vuil,ik ben al door 'de heer ' RISL gePMt en heb daarop gereageerd,wat mij betreft PUNT erachter.

Feit blijft wel dat ik nog steeds graag wil weten wat er allemaal te OPcommen valt voor een ASTRA H. ;)

Uiteraard omdat ik een ASTRA (H) rijd en DAAR dus de mogelijkheden van wil weten,ik dacht zo blijft het een beetje overzichtelijk,schijnbaar verkeerd gedacht.

Verder maak ik er hier geen woorden meer aan vuil,ik ben al door 'de heer ' RISL gePMt en heb daarop gereageerd,wat mij betreft PUNT erachter.

Feit blijft wel dat ik nog steeds graag wil weten wat er allemaal te OPcommen valt voor een ASTRA H. ;)

Je hebt nog even pm terug met wat uitleg van mijn kant.

Ik heb 'm hierheen verplaatst omdat dingen die voor jouw Astra H te opcommen zijn, ook voor een Vec-C gelden. Iemand met een Vec-C kan jou dus ook helpen, maar zal misschien niet in het Astra-deel reageren.

Het verplaatsen was dus gewoon om verder te komen met je topic.

Je hebt nog even pm terug met wat uitleg van mijn kant.

Ik heb 'm hierheen verplaatst omdat dingen die voor jouw Astra H te opcommen zijn, ook voor een Vec-C gelden. Iemand met een Vec-C kan jou dus ook helpen, maar zal misschien niet in het Astra-deel reageren.

Het verplaatsen was dus gewoon om verder te komen met je topic.

Om te kunnen opcommen ,vraagt ie een code van de auto ,zou dat iets van ---- kunnen zijn?

Dat is een code die ik ergens in de papieren heb gevonden.

Om te kunnen opcommen ,vraagt ie een code van de auto ,zou dat iets van ---- kunnen zijn?

Dat is een code die ik ergens in de papieren heb gevonden.

Dat kan inderdaad de code zijn, maar mocht je het proberen en de melding krijgen dat deze onjuist is ga het dan niet nog een 10 tal keer proberen, dan zou het kunnen zijn dat het namelijk word geblokkeer en je niet meer met een opcom of tech 2 wat kunt wijzigen.

Terug
Naar boven