• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat is handig in de Manta?

Opelkees

Woont hier bijna
ik heb een Alpine autoradio gekocht voor in de Manta want momenteel zit er niks in.:thumbdown

ik wil er maar 2 speakers in voor in de hoedenplank want meer wil in niet verzagen en zo veel rijdt ik toch niet.

wat zijn nou handige speakers met leuk geluid voor als je er maar 2 hebt?

iemand een idee?:D

alvast bedankt:thumbup

Als je voor een JBL gaat kijk dan naar de GT5 of nog beter de GTO, een power moet je niet nemen als je geen (extra) versterker gaat gebruiken.

heeft iemand voorbeelden van speakers?

linkies ofzo:P

kan ik ook ff kijken hoe dat financieel gaat:wors

ze lijken wel wat op elkaar behalve in de prijs..

die van €99 is beter lijkt me? ik heb helemaal geen verstand van zoiets. hij ziet er wel goed uit:thumbup

is voornamelijk de looks, qua specs zitten ze inderdaad dicht tegenelkaar aan.

Ik heb een tijdje de GTO937 aangesloten gehad, klonken leuk totdat doorbranden :P iets te veel vermogen :vertag

oke

bedankt ik moet eerst maar eens zien dat mn auto t weer gaat doen dan eens met audio aan de gang:thumbup

kijk anders ff op www.rondevries.nl of www.pimtensen.nl

Ik heb wel eens iets bij ron de vries besteld, goeie prijzen en binnen 3 dagen binnen.

Toen mn versterker kapot ging, ff gemaild, versterker opgestuurd en na 2 weken een nieuwe terug gekregen omdat de oude onherstelbaar kapot was.

Dus 2 web shops met goede prijzen en goede service.

Terug
Naar boven