• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat mag uitlijnen kosten!

Nagtie

Post weinig
Hallo

Van de week even langs euromasters geweest, hier bleek uitlijnen ca 75 euro te kosten. Ik had ca 25 verwacht.

Nu vraag ik me af is 75 euro een redelijke prijs?

Of kan ik het beter ergens anders laten doen?

Iemand enig idee wie het voor een nette prijs doet in de buurt van Utrecht

laatst heb ik m uit laten lijnen voor iets van 40 a 45 euro bij de kwakfit :vertag

was zeer goed gedaan. geen afwijking meer op je voorbandjes :D

Bij een Corsa kun je toch alleen maar de sporing stellen.. Tenmisnte de standaard Corsa:P Waar het wel duurder van kan worden is als de spoorstange vast zitten..

Ik heb het nog niet gedaan.. Maar het kan dus ook bij Kwikfit?

en zo'n 40-50 euro is normaal blijkbaar!

Ik vond 75 euro aan de hoge kant.. om het alleen te controleren of het goed vroegen ze 45 euro!

Ooit eens heel goed geholpen, tot 3 maal toe andere banden er onder, grondig onderzocht was uiteindelijk de 1ste (goedkoopste banden) ervoor kwijt plus 30 euro onderzoek.

Dit terwijl het probleem achteraf iets anders was dan de banden, had ik er toch 50 euro duurdere banden onder dan eerst was afgesproken. Dus eigenlijk heb ik doordat ze heel veel werk hadden 20 euro korting gehad.

Maar die tijden lijken over bij Euromaster.

Ik ga dus morgen even zo goed en zo kwaat als dat rechtdoor gaat een rondje maken naar welke het goedkoopste is.

Ik werk zelf bij kwikfit en ja het is 42,50euro, In een paar filiaalen heb je de 3d brug die is echt super, ik weet niet waar je woont? Maar zowiezo krijg je een goeie lijning je kan er altijd bij staan en zelf zien dat is kwikfit he:):P

zelfs kwikfit is veels te duur en waarom?? zal ik zegge

omdat je bij corsa alleen voren kunt uitlijnen en dus max 20 euro kwijt bent ervoor. kwikfit enzo rekent 40+ euro omdat ze ook zogenaamd achter bij gesteld hebben terwijl dat bij een corsa niet gaat.dus mensen als je in de buurt van landgraaf woont ga naar abel in landgraaf 20 euro en hij is helemaal uitgelijnd waar je bijstaat

Ik heb het laatst nog laten doen bij Euromaster ivm nieuwe verlaging setje. Kosten iets van 50 nog wat. 75 euro vindt toch wel ietsje aan de hoge kant :)

weet niet waar je vandaan komt maar een maatje van me doet het voor 30 euro. dit is in zeist (utrecht) liefst op dinsdag avond

Ik heb een paar jaar terug bijna 80 euro gelapt bij de plaatselijke bandenboer.... :argue:puke

Maar ik had haast en haast maak duur..

origineel gepost door bluethunder

zelfs kwikfit is veels te duur en waarom?? zal ik zegge

omdat je bij corsa alleen voren kunt uitlijnen en dus max 20 euro kwijt bent ervoor. kwikfit enzo rekent 40+ euro omdat ze ook zogenaamd achter bij gesteld hebben terwijl dat bij een corsa niet gaat.dus mensen als je in de buurt van landgraaf woont ga naar abel in landgraaf 20 euro en hij is helemaal uitgelijnd waar je bijstaat

Dus jij kan je auto uit laten lijnen voor 20 euro, waar?????

Lijkt me enigzins overdreven :hmmz:hmmz

Ik ben ook bij kwikfit geweest, was iets van 50 kwijt, maar daarvoor ook het camber afgesteld, en ze waren de enige die zich er uberhaubt aan wilden wagen. Ben niet zo'n fan van kwik fit, maar dit was toppie! Spoorstangen zaten muurvast, uitlijnen ging maar net door de laagte van de auto, nog 2 vermiste boutjes er in gedraait....gewoon goed geholpen. Laatst nog even langs geweest om modder tussen banden en velgen te verwijderen.....kostte niets :thumbup

origineel gepost door svdk20

weet niet waar je vandaan komt maar een maatje van me doet het voor 30 euro. dit is in zeist (utrecht) liefst op dinsdag avond

Ik kom uit Utrecht, kan het dus prima in Zeist laten doen!

Heeft hij gewoon een garage waar ik heen kan? of een mail adres?

Groet Niels

Maar ondanks dat de achterkant niet gesteld hoeft te worden moet die toch wel gecontroleerd worden?

Zodat als die iets afwijkt dat je dat voor kan compenseren?

Terug
Naar boven