Ik was van plan om mijn 1.9s te (laten) reviseren. Omdat ik steeds drukker met school krijg en dus minder kan gaan werken (=geld), wil ik deze over enkele jaren pas reviseren.
Wat nu het probleem is (als het dat is):
Het blok ligt al 1,5 jaar stil, zo uit de auto. Alle vloeistoffen zijn er uit. Waterpomp + thermostaathuis etc zijn verwijderd.
Kan ik er zo weer nieuwe waterpomp etc. opzetten en alle vloeistoffen op goede peil brengen? Of moet ik zorgen dat de motor eerst eens doorgespoeld word of iets dergelijk (omdat er wat roest(stof) in de waterkanalen zit?
Motor liep voorheen altijd goed.
Er komt vanzelf sprekend nieuwe rotor, boegies, kabels etc. erop.
Wie weet dus of het 'a piece of cake' is?
Heb zelf niet zo heel veel verstand van motoren, daarom de vraag. Wil het zekere voor het onzekere. Met zoekfunctie van het forum, kon ik niet veel vinden..
Wat nu het probleem is (als het dat is):
Het blok ligt al 1,5 jaar stil, zo uit de auto. Alle vloeistoffen zijn er uit. Waterpomp + thermostaathuis etc zijn verwijderd.
Kan ik er zo weer nieuwe waterpomp etc. opzetten en alle vloeistoffen op goede peil brengen? Of moet ik zorgen dat de motor eerst eens doorgespoeld word of iets dergelijk (omdat er wat roest(stof) in de waterkanalen zit?
Motor liep voorheen altijd goed.
Er komt vanzelf sprekend nieuwe rotor, boegies, kabels etc. erop.
Wie weet dus of het 'a piece of cake' is?
Heb zelf niet zo heel veel verstand van motoren, daarom de vraag. Wil het zekere voor het onzekere. Met zoekfunctie van het forum, kon ik niet veel vinden..