• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat vind jouw partner van je Opel-hobby?

koenelsenaar

Post vaak
Ik was benieuwd naar wat jullie partner van jullie Opel-hobby vindt?

Mijn vriendin spreekt al langere tijd van een 'sekte', ze vind het compleet doorgeslagen. " hoe kun je nou uren praten over een stukje blik?".

Gisteravond een modelautotje opgehaald, een Astra F, was hier vrijwel in de buurt. Toevallig was ze dan bij me, en moest ze mee, en dat was niet haar favoriete bezigheid :P.

Die van mij geeft ook helemaal geen zak om auto's, als die maar rijdt.

Maar ze klaagt er helemaal nooit over, dat is dan weer geluk hebben

Die van mij geeft ook helemaal geen zak om auto's, als die maar rijdt.

Maar ze klaagt er helemaal nooit over, dat is dan weer geluk hebben

Ik heb m'n vrouwtje via m'n tuning club leren kennen, ze was al vanaf het begin een "petrol-head".

En, wat ze regelmatig zegt: Ik heb liever dat je aan je auto's sleutelt, dan dat je elke avond in de kroeg zit.

Ik heb m'n vrouwtje via m'n tuning club leren kennen, ze was al vanaf het begin een "petrol-head".

En, wat ze regelmatig zegt: Ik heb liever dat je aan je auto's sleutelt, dan dat je elke avond in de kroeg zit.

@koenelsenaar wrote:Haha, waar ligt bij jou die verhouding? Hoe vond je die?

Laten we voorop stellen dat ik niet samenwoon ofzo, dat dat even duidelijk is. Woon nog gewoon thuis ;)... Ik ben 18, dus dat scheelt (heb al wel lang met dezelfde meid ;-))...

Maar ik denk dat die van mij sowieso makkelijker is hoor daarin. Als ik naar een meeting zou gaan, wil ze best mee.

Verder lul ik er misschien wel veel over, of auto's algemeen, of m'n eigen brikkie, maar ik ben meestal niet echt bezig met iets aan de auto ofzo als ik bij haar of zij bij mij is. Maar wat ik zeg, een keer helpen met poetsen met de auto wil ze wel doen (van de zomer weer is doen, als 't heeeel warm is en bikiniweer misschien :angel)

@koenelsenaar wrote:Haha, waar ligt bij jou die verhouding? Hoe vond je die?

Laten we voorop stellen dat ik niet samenwoon ofzo, dat dat even duidelijk is. Woon nog gewoon thuis ;)... Ik ben 18, dus dat scheelt (heb al wel lang met dezelfde meid ;-))...

Maar ik denk dat die van mij sowieso makkelijker is hoor daarin. Als ik naar een meeting zou gaan, wil ze best mee.

Verder lul ik er misschien wel veel over, of auto's algemeen, of m'n eigen brikkie, maar ik ben meestal niet echt bezig met iets aan de auto ofzo als ik bij haar of zij bij mij is. Maar wat ik zeg, een keer helpen met poetsen met de auto wil ze wel doen (van de zomer weer is doen, als 't heeeel warm is en bikiniweer misschien :angel)

Die van mij vindt 't niet zo'n probleem :).

Vindt 't alleen maar leuk als ik er over praat, helpt af en toe met poetsen of sleutelen zelfs nog wel...

Je moet de goeie verhouding vinden tussen partner en Opel hè ;-)

Die van mij vindt 't niet zo'n probleem :).

Vindt 't alleen maar leuk als ik er over praat, helpt af en toe met poetsen of sleutelen zelfs nog wel...

Je moet de goeie verhouding vinden tussen partner en Opel hè ;-)

haha ken het

me ex waar ik mee samen woonde was ook altyd boos als ik te veel in onze loods was t sleutele en te veel geld uitgaf aan onze autos :P:P

haha ken het

me ex waar ik mee samen woonde was ook altyd boos als ik te veel in onze loods was t sleutele en te veel geld uitgaf aan onze autos :P:P

Mijn vrouw vind het leuk, ze gaat mee naar meetings, ze rijd graag in de kadett, én ze wil graag één ascona sport. Het mag zelfs aardig wat kosten. Eigenlijk heb ik het goed voor elkaar :thumb

Mijn vrouw vind het leuk, ze gaat mee naar meetings, ze rijd graag in de kadett, én ze wil graag één ascona sport. Het mag zelfs aardig wat kosten. Eigenlijk heb ik het goed voor elkaar :thumb

mijn vriendin vind het opzich wel leuk,alleen het mag af en toe voor har wel wat minder

ze heeft af en toe het idee dat ze op de 2e plek staat :jerry

maar ze is wel zelf bezig met tuning en zo,alleen helaas met een bmw,ze vind opel wel mooi,met name de calibra :thumb maar een bmw coupe vind ze helaas iets mooier......ik zeg maar zo ,het blijft een vrouw he :D :angel

mijn vriendin vind het opzich wel leuk,alleen het mag af en toe voor har wel wat minder

ze heeft af en toe het idee dat ze op de 2e plek staat :jerry

maar ze is wel zelf bezig met tuning en zo,alleen helaas met een bmw,ze vind opel wel mooi,met name de calibra :thumb maar een bmw coupe vind ze helaas iets mooier......ik zeg maar zo ,het blijft een vrouw he :D :angel

ik heb ook geen klagen.

Getrouwd en kindje op komst,dus ik wil de collectie wat uitdunnen (nu 6 stuks) maar ze stimuleert me toch zeker wel om niet alles op te ruimen.

Ze wil zelf graag een Astra G cabrio,ze rijdt nu in een Astra G Coupé,tenzij ik een Ascona C Cabrio vindt,dan blijft dr coupeetje :jerry

Kortom,ik heb een moordwijf!!!

Terug
Naar boven