• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat vind jouw partner van je Opel-hobby?

@botssiee wrote:Heb het zelf z'n half jaar gelede uit gemaakt, omdat ik geen zin meer had in gezeur en gebemoei aan me kop, bevalt me net zo goed alleen , dus geen problemen mee, maar een echte opel-hobby heb ik niet ;)

Dan heb je de verkleerde vrienden!! :jerry king:

Hahaa ja corsa a of kadett..ik denk toch dat ik straks voor de kadett ga :wub

iig...iets wat heel licht is..dan gaan we vliegenn :angel

@Fct_blondi wrote:@botssiee wrote:Heb het zelf z'n half jaar gelede uit gemaakt, omdat ik geen zin meer had in gezeur en gebemoei aan me kop, bevalt me net zo goed alleen , dus geen problemen mee, maar een echte opel-hobby heb ik niet ;)

Dan heb je de verkleerde vrienden!! :jerry king:

Haha hoezo verkeerde vrienden?? :P

M'n ex kon alleen maar zeuren dat ik 'n herriebak heb, en ik mocht 't gas niet indrukken want dan werd ze bang :wub

Ach, verder snapte ze wel dat 't big-boys toys is, en had ze er ook niet echt iets op tegen.

Is helaas alweer bijna een jaar verleden tijd!

Al kan ik nu wel doen en laten wat ik zelf wil king:

M'n ex kon alleen maar zeuren dat ik 'n herriebak heb, en ik mocht 't gas niet indrukken want dan werd ze bang :wub

Ach, verder snapte ze wel dat 't big-boys toys is, en had ze er ook niet echt iets op tegen.

Is helaas alweer bijna een jaar verleden tijd!

Al kan ik nu wel doen en laten wat ik zelf wil king:

me ex zat altijd maar te mekkeren

nu heb k er een met vrijwel hetzelfde denk beeld en net al ik 2 auto's haha

zijn dan wel honda's maar t gaat om het idee een voor op de weg en een (moet nog worden verbouwd ) voor t circuit

voor mij geen gezeur er mee haha

me ex zat altijd maar te mekkeren

nu heb k er een met vrijwel hetzelfde denk beeld en net al ik 2 auto's haha

zijn dan wel honda's maar t gaat om het idee een voor op de weg en een (moet nog worden verbouwd ) voor t circuit

voor mij geen gezeur er mee haha

Terug
Naar boven