• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat voor eindemper??

hoi

k heb ff een vraagje, mijn einddemper begint te roesten en ikwil graag een andere.

wat voor einddemper rade jullie aan, het mag wel een sportiever geluid hebben.

het gaat om astra g cc 1.6 16v

Ik rij zelf met een novus. Kost niet veel en zit een lekker zwaar geluid in. Zeker geen schreeuwpijp!

Sebring/Remus/Irmscher zijn leuke pijpjes die betaalbaar zijn.

Staat een mooie op forum marktplaats.

buysell/single_ad.php?ad_id=4588 voor 85 euro. ZEKER niet te duur..

De "deuk" aan de zijkant hoort zo, dit is voor de uitsparing voor het reservewiel. je zal zien dat dit vrijwel bij iedere sportdemper is..

Had onder de Sedan een DTM pijp van Remus en nu een Remus pijp onder de Corsa. Mooi zware brom bij een warme motor, zonder de buurt ermee wakker te maken.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:Sebring/Remus/Irmscher zijn leuke pijpjes die betaalbaar zijn.

Staat een mooie op forum marktplaats.

http://opel-forum.nl/buysell/single_ad.php?ad_id=4588" onclick="window.open(this.href);return false; voor 85 euro. ZEKER niet te duur..

De "deuk" aan de zijkant hoort zo, dit is voor de uitsparing voor het reservewiel. je zal zien dat dit vrijwel bij iedere sportdemper is..

Had onder de Sedan een DTM pijp van Remus en nu een Remus pijp onder de Corsa. Mooi zware brom bij een warme motor, zonder de buurt ermee wakker te maken.

Ja tweedehands mischien betaalbaar.. maar nieuw is Sebring, remus en zeker Irmscher echt niet goedkoop.

wil je een nieuwe of een 2de hands?

ik zou kijken voor een nieuwe op ebay.de, nieuwprijzen vanaf 100e voor een b-merk sportuitlaat. met goede pasvorm, dus geen universele.

Die sebring van die advertentie ziet er ook nog als nieuw uit en is echt geld voor 85euro.

Mocht je daarop gaan reageren kijk dan wel eerst wat voor aansluiting die van jou en die Sebring hebben.

Ik wil voor ene 2ehandse gaan want zit nu beetje krap haha, zit er kwa geluid veel verschil tussen remus en sebring

Ik heb een remus demper en die bevalt mij super goed.

Ik heb de demper al 8 jaar en is nog 100% in orde...

Remus kost wat maar je krijgt ook wat... :thumb

Terug
Naar boven