• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat voor interieur is dit? Ascona B?

rico523

Post weinig
Wie o wie kan mij vertellen uit wat voor Opel dit interieur komt. Ik vermoed Ascona B, vandaar ook dat ik hier mijn topic open. Alle info is welkom!

gr's Rico

mantaonderdelen009.jpg

mantaonderdelen010.jpg

mantaonderdelen011.jpg

mantaonderdelen012.jpg

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, het zat in een manta die ik had gekocht, maar in de deurbekledingen zitten wel gaten voor deurpinnetjes, dus ik ga eigenlijk uit van een ascona interieur, maar welke uitvoering?

gr Rico

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, het zat in een manta die ik had gekocht, maar in de deurbekledingen zitten wel gaten voor deurpinnetjes, dus ik ga eigenlijk uit van een ascona interieur, maar welke uitvoering?

gr Rico

Stel dat het zelfbouw zou zijn, dan is het toch wel erg professioneel gedaan.

Maar dat geloof ik zelf eerlijk gezegd niet.

gr rico

Stel dat het zelfbouw zou zijn, dan is het toch wel erg professioneel gedaan.

Maar dat geloof ik zelf eerlijk gezegd niet.

gr rico

t.is home made :P kijk maar naar de bovenste randjes van de deur en achterpaneeltjes dat lijkt wel geplakt daar hadden ze bij opel wel een of ander randje voor het afwerken op gezet of zo

en idd bekleders kunne heel wat tegenwoordig neemt niet weg dat het wel apart is :D

t.is home made :P kijk maar naar de bovenste randjes van de deur en achterpaneeltjes dat lijkt wel geplakt daar hadden ze bij opel wel een of ander randje voor het afwerken op gezet of zo

en idd bekleders kunne heel wat tegenwoordig neemt niet weg dat het wel apart is :D

Het is niet home made, had er nog wat opel nummers in gevonden. Maar anyway... interieur is verkocht, dus heb er weer iemand blij mee gemaakt.

gr rico

Het is niet home made, had er nog wat opel nummers in gevonden. Maar anyway... interieur is verkocht, dus heb er weer iemand blij mee gemaakt.

gr rico

Terug
Naar boven