• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat voor navigatie raden jullie mij aan?

Onderbroekie

Post veel
Hallo allemaal,

Ik heb jullie advies nodig, wat voor navigatie raden jullie mij aan?

- Max uit te geven €100

- Kaarten natuurlijk van NL

voor de rest heb ik er geen verstand van

Wie o wie kan mij adviseren

ik heb voor 90 euri in begin 2007 een 2006 Mio C710 gehaald van een half jaar oud, met kaarten van HEEL europa..

Ben Zeer tevreden over deze navigatie welke nu nog steeds duur is nieuw..

gevonden op marktplaats

Willem

als je 100 euro uit te geven hebt zou ik idd ff op marktplaats koekeloeren!

en als ik je een tip mag geven koop een tom tom die zijn ( vind ik ) het makelijkst in omgang enz en de kwaliteit is gewoon erg goed!

ik heb er zelf vorig jaar 1 gekocht een tom tom europa 249 euro met hoesje erbij.. bij www.pdashop.nl

Zelf heb ik een TomTom One XL is al ff oud, maar wel breed scherm, plat en erg fijn in de bediening. Zeker een aanrader, wel een beetje prijzig destijds.. €200+

alleen ben ik altijd eerder en met minder omwegen op de bestemming aangekomen dan mijn TOMTOM Collega's op dezelfde route

maar het kan nog erger. Becker navi van Mercedes Benz haha...

Die staat garant voor een mooie touristische route...

Willem

Mijn advies is dan ook; zet de TomTom pas aan wanneer je hem nodig hebt ;)

Kwam laatst in Doetinchem een bord tegen "navigatie uit" hahahha

ik heb ook een moo setje in me auto, lig alleen wat boven je budget. maar dat is een 7" klapscherm met navigatie erin. is van navigation, en merk radio is Q-media, werkt prima, alleen heb het zelf bijna nooit nodig :P

maar indd ff zoeken op marktplaat oid voor een goeie tomtom.

corsageak

heb eventueel nog een navman liggen een oudje met kaarten van benelux erop en europa erbij op cd's

mag weg voor 50,- bij intresse u2u

euh wat voor een foon heb je???

heb mijn navigatie via mijn foon of via mijn auto radio maar 9 van de 10 keer via mijn foon gewoon tomtom draait perfect

Originally posted by DarkNL08

Mijn advies is dan ook; zet de TomTom pas aan wanneer je hem nodig hebt ;)

Kwam laatst in Doetinchem een bord tegen "navigatie uit" hahahha

die omleiding kwam ik idd ook tegen hahah.

moest wel ff lachen erom

origineel gepost door svdk20

heb mijn navigatie via mijn foon of via mijn auto radio maar 9 van de 10 keer via mijn foon gewoon tomtom draait perfect

heb een nokia n73

ik heb een pda met I-go, werkt perfect

en ook navigatie op de foon e75 en N82, en ook dat is een aanrader, als je een ingebouwde gps hebt,

heb meerder navigatie gezien, en ook tomtom heeft regelmatig problemen om een adres te vinden, en als je een pda of telefoon met gps hebt, kun je meerdere programma's draaien, wat met de vaste systemen niet kan, en navigatie software is er ook genoeg te koop, voor weinig

origineel gepost door gt/w

ik heb een pda met I-go, werkt perfect

en ook navigatie op de foon e75 en N82, en ook dat is een aanrader, als je een ingebouwde gps hebt,

heb meerder navigatie gezien, en ook tomtom heeft regelmatig problemen om een adres te vinden, en als je een pda of telefoon met gps hebt, kun je meerdere programma's draaien, wat met de vaste systemen niet kan, en navigatie software is er ook genoeg te koop, voor weinig

Heb helaas geen gps ontvanger, ook niet ingebouwd in mijn foon :(

origineel gepost door Onderbroekie

origineel gepost door mayhem

www.routenet.nl

werkt altyd, en valt ruim binnen je budget.

lekker ouderwets op papier, daar heb je wel wat mee :P

ik doe t altyd, vind tomtom irritant.

je let niet op de borden enzo, geen hond snapt waar die rijd als dat kreng uitvalt.

origineel gepost door Onderbroekie

origineel gepost door svdk20

heb een nokia n73

waarvoor haal je dan geen bleuthoot muis (+/- 20 euro) en gooi je tomtom 6 op je mobiel (ff googlen) draaide bij mij goed dit in combinatie met eventueel een universiele houder als je echt goedkoop wil blijven of anders een brodit active houder met bleuthoot gps.

heb nu een htc hd2 met tomtom brengt me nog altijd waar ik moet zijn en waarschuwt zelfs voor de amateur fotograaf

Terug
Naar boven