• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waterdruppels

Yannick20

Post weinig
Hallo,

Gister merkte ik dat er druppel van plafond afkomen.

Net voor het achterraam dus ik denk bijna zeker dat het met mijn antenne op het dak temaken heeft.

Zitten ook scheurtjes in dus die moet vervangen worden.

Wat kun je daar het beste aan doen of laten doen.

Ik denk gewoon dat hele ding vernieuwe toch maar heb me late vertelle dat dat niet zo makkelijk is??

Ik hoor het graag van jullie

Gr Yannick

Heel simpel, alleen het stukje aan de achterkant van de hemel moet even zakken. De antenne zit vast met een moertje oid....

Bij mn corsa heb ik er zelfs nog wat kit bij tussen gedaan om er maar zeker van te zijn dat daar iig geen water meer naar binnen komt.

Heel simpel, alleen het stukje aan de achterkant van de hemel moet even zakken. De antenne zit vast met een moertje oid....

Bij mn corsa heb ik er zelfs nog wat kit bij tussen gedaan om er maar zeker van te zijn dat daar iig geen water meer naar binnen komt.

Das ook een optie, kan je mooi een slangverbindertje tussen doen mocht er een scheur in de slang zitten. Dan hoef je niet de hele slang te vervangen.;)

Das ook een optie, kan je mooi een slangverbindertje tussen doen mocht er een scheur in de slang zitten. Dan hoef je niet de hele slang te vervangen.;)

9 van de 10X het rubbeer van het voetje,is redelijk simpel te vervangen, moet alleen wel ff om het slangetje van de sproeier denken.

de prijs is aan de stevige kant ,op dit moment zal dat zo rond de 50€ zijn,rubber voetje alleen is niet te bestellen alleen een compleete voet

9 van de 10X het rubbeer van het voetje,is redelijk simpel te vervangen, moet alleen wel ff om het slangetje van de sproeier denken.

de prijs is aan de stevige kant ,op dit moment zal dat zo rond de 50€ zijn,rubber voetje alleen is niet te bestellen alleen een compleete voet

Zooo das inderdaar een stevige prijs....

Zal der morgen eens naar kijken hemel even los halen en kan ik zien waar het aan ligt.

Zijn er ook andere alternatieve ipv zn nieuwe voet??

Gr yannick

Zooo das inderdaar een stevige prijs....

Zal der morgen eens naar kijken hemel even los halen en kan ik zien waar het aan ligt.

Gr yannick

[rquote=1874542&tid=143156&author=Yannick20]Zooo das inderdaar een stevige prijs....

Gr yannick[/rquote]

die zijn er wel maar dan in de catogorie hobby boppen met kit

2de hands is ook geen optie want daar zijn de rubber voetjes ook van verweerd

[rquote=1874542&tid=143156&author=Yannick20]Zooo das inderdaar een stevige prijs....

Gr yannick[/rquote]

die zijn er wel maar dan in de catogorie hobby boppen met kit

2de hands is ook geen optie want daar zijn de rubber voetjes ook van verweerd

owzo okee dan maarja morgen maar eens kijken.

Hoe krijg ik netjes dat hemeltje los?? hoeft alleen het laatste stukje tog ??

Gr yannick

owzo okee dan maarja morgen maar eens kijken.

Hoe krijg ik netjes dat hemeltje los?? hoeft alleen het laatste stukje tog ??

Gr yannick

Kunt ook siliconenkit om het voetje doen ;)

doe maar eens teste met de sproeier aan

en kijk dan maar of het weer nat wordt..

Terug
Naar boven