• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waterproof wire connector, waar haal ik deze vandaan?

HarrieAstra

Post weinig
Hallo,

Zoals sommigen van jullie misschien al hebben gelezen heb ik de EGR-klep vervangen voor een EGR-cheater.

Nu zou ik graag zo'n zelfde connector hebben als die op de EGR-klep zelf zit, waarin ik de draden van de EGR-cheater kan verwerken. Op deze manier is het een veel degelijkere aansluiting en hoef ik niet in de originele bekabeling te gaan knippen/solderen. Tevens is de aansluiting met elkaar dan gelijk waterdicht en hoef ik niet met krimpkous oid. te gaan werken.

Het betreft de volgende EGR-klep met de daarbij horende aansluiting (connector)

AGR1038.JPG

Het betreft de linker (female) connector op onderstaande afbeelding. De rechter (male) connector komt vanaf de auto (ECU).

405708250_154.jpg

Ik vind ze op internet wel op een Chinese site oid. maar dan moet ik ze per 100/200 afnemen. Dat zie ik niet zitten.

Stekker die er nu op zit is overigens van Delphi. Zie (zelfgemaakte) foto's hieronder waarop het gemonteerd moet worden.

Foto550-ENKHS6OS.jpg

Foto550-7MVMP43H.jpg

Iemand enig idee waar ik deze kan bemachtigen? Of iemand die deze toevallig heeft liggen?

Mijn dank is groot.

Terug
Naar boven