• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Webbers cih motor waarde

eddepet007

Woont hier bijna
wat is een normale waarde voor set 40 er webers incl spruitstukken filters etc

had nog setje liggen wat ik wil verkopen

Ik zou persoonlijk zeggen rond de 300 euro.

Er staat nog een setje op marktplaats voor 200 euro incl spruitstuk, da's misschien wat weinig.

Ik zie er ook een paar voor 500 staan, maar daar raak je ze ook niet snel voor kwijt denk ik. (tenzij het 45ers waren geweest)

En dan hangt het er ook nog wel een beetje van af of het italiaanse webers zijn of spaanse, de originele italiaanse zijn meer waard. :thumb

Ik zou persoonlijk zeggen rond de 300 euro.

Er staat nog een setje op marktplaats voor 200 euro incl spruitstuk, da's misschien wat weinig.

Ik zie er ook een paar voor 500 staan, maar daar raak je ze ook niet snel voor kwijt denk ik. (tenzij het 45ers waren geweest)

En dan hangt het er ook nog wel een beetje van af of het italiaanse webers zijn of spaanse, de originele italiaanse zijn meer waard. :thumb

Hangt ook helemaal van de staat af.

Als ze al enige tijd stil liggen kun je er dus 100% van uit gaan dat ze uit elkaar moeten om gereinigd te worden, en om er nieuwe pakkingen in te zetten.

Ook telt de gasklep-sluiting mee, deze moeten volledig afdichten. Willen nog alleens inslijten.

Opknapsetje doet een 200 tot 250 eu, dan houdt 't toch wel op hoor.

Hangt ook helemaal van de staat af.

Als ze al enige tijd stil liggen kun je er dus 100% van uit gaan dat ze uit elkaar moeten om gereinigd te worden, en om er nieuwe pakkingen in te zetten.

Ook telt de gasklep-sluiting mee, deze moeten volledig afdichten. Willen nog alleens inslijten.

Opknapsetje doet een 200 tot 250 eu, dan houdt 't toch wel op hoor.

schijnbaar was het wel reeel want zijn al weg via mp

koper was er blij mee

iig ieder bedankt voor de reackties

schijnbaar was het wel reeel want zijn al weg via mp

koper was er blij mee

iig ieder bedankt voor de reackties

Terug
Naar boven