• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer een probleem!

bigmike

Post vaak
wederom is het weer raak met ma cali!!

wou vandaag naar een meeting rijden,start ie niet meer!

eerst deed ie nog wel wat,teminste alsof ie bijna start zeg maar,en nu als ik hem wil starten lijkt het wel alsof ik een startonderbreker heb,of dat ie al me stroom wegtrekt!

ook worden al me lampjes in me dash zwak,en doen me ramen en zo niks meer

ze maken wel geluid maar meer ook niet!

net al een ander acuu aangesloten,zelfde probleem...merkte wel alleen dat me plus pool heel warm was!

en heb dit nog nooit gehad!

het gaan om een 2.5v6 uit 94(c25xe)

iemand ideeeeeen?

nou kleine update!

hij start weer...maar als ik over een hobbel rij valt ie uit...dan haal ik me accu los(beide klemmen) dan hou ik ze een minut dr af en dan doet ie het weer

en raakte net perongeluk me min kabel aan,bij me poll en kreeg een flinke schok...

maakt je dynamo geen kortsluiting?

je woont niet bepaald om de hoek dus ff met mn multimeter langskomen zal niet gaan ;)

nou kleine update!

hij start weer...maar als ik over een hobbel rij valt ie uit...dan haal ik me accu los(beide klemmen) dan hou ik ze een minut dr af en dan doet ie het weer

en raakte net perongeluk me min kabel aan,bij me poll en kreeg een flinke schok...

ik heb echt geen idee

ik vind het raar dat als ik me accu los haal en terug koppel hij het wel gewoon weer doet

maakt je dynamo geen kortsluiting?

je woont niet bepaald om de hoek dus ff met mn multimeter langskomen zal niet gaan ;)

Slechte massa op de verbinding tussen de motor en de Accu.

de schok die je dan over de -pool voelt is LETTERLIJK een Vonk van de bobine die zijn weg probeert te zoeken omdat die zijn kracht niet kwijt kan.

ga al je massaverbindingen maar eens goed nakijken of leg extra massa kabels naar de motor en carroserie vanaf de - accupool

Willem

ik heb echt geen idee

ik vind het raar dat als ik me accu los haal en terug koppel hij het wel gewoon weer doet

Slechte massa op de verbinding tussen de motor en de Accu.

de schok die je dan over de -pool voelt is LETTERLIJK een Vonk van de bobine die zijn weg probeert te zoeken omdat die zijn kracht niet kwijt kan.

ga al je massaverbindingen maar eens goed nakijken of leg extra massa kabels naar de motor en carroserie vanaf de - accupool

Willem

Terug
Naar boven