jeroenmarees
Post weinig
Hey allemaal.
Ik zal me weer even opnieuw voorstellen, sommige kennen mij misschien nog van mijn ex-astra: (linkse op foto)
Ik heb dus vorige week mijn golf 4 TDI omgeruild voor een heuse Opel vectra b2 sport ed. 1.8 16v uit 2001. (x1.8xe1)
De auto heeft 184000 km gelopen en is tot de 140000 bij Opel Wouda in Dokkum in onderhoud geweest.
Ik wou én wat groters én weer wat degelijks kopen. (golf moest weg omdat diesel niet meer uit kon)
Het garagebedrijf heeft er nog even een nieuwe apk bij gedaan, en ze hebben een remleiding achter vervangen (gratis met apk) want die was lek/verrot.
Vandaag opgehaald, en genoten van my "familycar" :lol: :lol:
Plannen:
Heldere zijknippers plaatsen
verlagen (klein beetje)
Ander grilletje (ideeën?)
Andere velgen (liefst 18" opc)
Naderhand opgebouwde cc uitbouwen, ben niet zo van de immi zooi :vertag
Sportuitlaatje, liefst 2x90 mm o.i.d
trekhaak verwijderen (ook makkelijker om dan een uitlaat te kopen, met trekhaak schijnt dat er niet veel keus is?)
Voor de rest zoveel mogelijk origineel houden.
:kewlpics
uiteraard zoals elke auto de verbeter puntjes:
Slotvanger LA deur roest eromheen, laat ik een nieuw stuk inlassen.
Auto schokt af en toe wat, niet hinderlijk, het is echt heel af en toe.
Groeten Jeroen
Ik zal me weer even opnieuw voorstellen, sommige kennen mij misschien nog van mijn ex-astra: (linkse op foto)
Ik heb dus vorige week mijn golf 4 TDI omgeruild voor een heuse Opel vectra b2 sport ed. 1.8 16v uit 2001. (x1.8xe1)
De auto heeft 184000 km gelopen en is tot de 140000 bij Opel Wouda in Dokkum in onderhoud geweest.
Ik wou én wat groters én weer wat degelijks kopen. (golf moest weg omdat diesel niet meer uit kon)
Het garagebedrijf heeft er nog even een nieuwe apk bij gedaan, en ze hebben een remleiding achter vervangen (gratis met apk) want die was lek/verrot.
Vandaag opgehaald, en genoten van my "familycar" :lol: :lol:
Plannen:
Heldere zijknippers plaatsen
verlagen (klein beetje)
Ander grilletje (ideeën?)
Andere velgen (liefst 18" opc)
Naderhand opgebouwde cc uitbouwen, ben niet zo van de immi zooi :vertag
Sportuitlaatje, liefst 2x90 mm o.i.d
trekhaak verwijderen (ook makkelijker om dan een uitlaat te kopen, met trekhaak schijnt dat er niet veel keus is?)
Voor de rest zoveel mogelijk origineel houden.
:kewlpics
uiteraard zoals elke auto de verbeter puntjes:
Slotvanger LA deur roest eromheen, laat ik een nieuw stuk inlassen.
Auto schokt af en toe wat, niet hinderlijk, het is echt heel af en toe.
Groeten Jeroen