• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weer new kids lol

zou toch best kunnen dat iemand zijn manta beschikbaar steld ?

persoon lijk zou ik het niet doen ,maar goed bij goed afspraken is het idd mooi iets voor carnaval lekker up to date

hahah vooraf betalen hahahahaha. nou dan weet ik wel als ze de ooit manta zien rijden wat er gebeurt:jerry

origineel gepost door dr_antrax

nou ik ben het niet:hmmz

Heb je er ooknog wat aan over gehouden????

Regelmatig is je Manta toch wel op tv te bewonderen:wors

Wat een langzaam ?ut muziek........:P

wij gaan met enkele optochten iets met new kids doen, alleen verven we een kadett groen. voor de manta een beetje zonde...

persoonlijk had ik nu niet graag in je schoenen gestaan,

begrijp me niet verkeerd,

maar overal die foto's en ongein die er opduiken maakt de veiligheid van je auto er wellicht ook niet bepaald beter op.

ik mag dan ook hopen dat het kenteken dat afgebeeld staat een neppert is?

origineel gepost door Emiel-Manta

persoonlijk had ik nu niet graag in je schoenen gestaan,

begrijp me niet verkeerd,

maar overal die foto's en ongein die er opduiken maakt de veiligheid van je auto er wellicht ook niet bepaald beter op.

ik mag dan ook hopen dat het kenteken dat afgebeeld staat een neppert is?

nope kenteken is echt, is ook eerste waar ze op letten alleen in sommige afleveringen is de nepe kenteken erop met kut in midden rest is allemaal echt.

maar verder heb ik nog geen problemen mee gehad alleen maar voordelen bij de opeldealer en in de buurt

Veiigheid van de auto = niet meer goed genoeg door dat de auto wordt afgebeeld met zn echte kenteken?

Wat een onzin zeg!!

Als dat ding gejat wordt weet bijna iederen van wie die wagen is...daar heb je geen kenteken voor nodig

ik ben het ook allesinds niet ;) zal weer van die kiddies zijn die hun weer vervelen en manta's wa willen afbreken wellicht ;)

vanaf 8februari in belgie te bekijken op tmf:

Lange nektapijten, Schultenbraü bier, gabbermuziek, slippers met witte sokken en een gifgroene Opel Manta of hoe marginaal je kunt zijn...

ze beginnen er weer aan ... :)

Hoe wou je hem traceren dan??

Zal je toch via de politie moeten doen, en die geven geen adressen.

Tenzij je er misschien een maatje hebt werken die zelf ook niet helemaal zuiver is.

kan ook via de verzekering

mijn vader heeft verzekering`s assurantie bureau. voor de maatschappijen war hij mee werkt kan ik het nakijken...

vroeger kon het meen ik ook tegen betaling bij de rdw maar toen ze er achter kwamen dat het voor de verkeerde doeleinden werd gebruikt zijn ze daar mee gestopt (dacht ik)

Groeten Sebas,

Terug
Naar boven