• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weghalen opel embleem

FKsport

Post weinig
beste mensen,

Ik heb op mijn astra G al het Opel logo vervangen door het Holden logo (New Zealand en Australië)

Nu zit er links op de klep nog een tekstembleem van opel

Zit dit erop geplakt? of is het zo dat je ook 2 gaten in de achterklep hebt als je dat eraf haalt?

Wie heeft hier ervaring mee?

Gr Frank

deze zitten er op geplakt, dus geen gaten in je kofferbak zoals met het opel logo..

is te verwijderen door middel van een vislijn er achter te doen en soort van los gaan snijden

ook is een optie om het embleem rustig te verhitten met een fohn

oke,

Dankjewel!

dan gaat dat eraf :thumbup

ander vraagje misschien..iemand enig idee waar je een holden embleem kan krijgen voor op het stuur?

Stuur van opel astra G sport uit '99

Dat zou natuurlijk mooi zijn, dan is die helemaal in stijl

Je zou kunnen kijken of je ergens een airbag-unit van een Holden vandaan kan trekken, maar of je deze dan werkend krijgt met je ECU is de vraag.

Ik zou, als ik jou was, niet heel erg gaan zitten frunniken met de airbag-cover. Ik bedoel, er zit wel een airbag onder, en die wil je niet tegen je pan krijgen omdat je iets raars doet met het ding op je schoot of zo.

Terug
Naar boven