hallo ik heb een vraag ik heb een 2e hands motor gekocht op de sloop maar vind nergens 2.4 op het blok wel op de kop en de krukas heeft wel andere draad en waar normaal het motortype staat zat een aluminium plaatje opgeplakt met wel c24ne erop,
En ook een logo erop, een motorblokje met daarachter een rondje met een springend hert erin volgens mij, en volgens een kennis van me is dit een ooit gereviseerde motor of ruilmotor maar hoe weet ik nou zonder kop te lichten of het wel een 2.4 is en heeft de ooit uitgevoerde revisie ook nog gevolgen voor de pk's en koppel en of duurzaamheid (alles ziet er verder prima uit) en de auto waar hij uit kwam had 180000 gelopen.
Of miss weet iemand ook waarvan dat logo is is ook wel leuk om te weten.
alle reacties welkom
bvd gijs
En ook een logo erop, een motorblokje met daarachter een rondje met een springend hert erin volgens mij, en volgens een kennis van me is dit een ooit gereviseerde motor of ruilmotor maar hoe weet ik nou zonder kop te lichten of het wel een 2.4 is en heeft de ooit uitgevoerde revisie ook nog gevolgen voor de pk's en koppel en of duurzaamheid (alles ziet er verder prima uit) en de auto waar hij uit kwam had 180000 gelopen.
Of miss weet iemand ook waarvan dat logo is is ook wel leuk om te weten.
alle reacties welkom
bvd gijs