• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wel of geen GTS bumper op mijn sedan | UPDATE: een OPC!

CAlberts

Post veel
Zoals (sommigen van) jullie weten, heb schade gehad en moet mijn achterbumper vervangen worden. Nu twijfel ik of ik er gewoon de standaard (saaie) sedan bumper weer op zet, of de mooiere GTS bumper.

Ik ga mijn sideskirt niet spuiten, dat staat vast. Je zou dan misschien een rare lijn kunnen krijgen in je auto, als het onderstreep van de bumper ineens wel gespoten is (GTS).

Wat zouden jullie doen? (aub geen reacties dat ik m'n sideskirts moet spuiten, want dat doe ik dus niet)

:hmmz past dat wel? Zo ja dan zou ik 't doen. Pak dan wel gelijk de set met de duplex uitsparing.

Groet jraaf.

Omdat je je skirts zowizow niet wil spuiten zou ik voor een normale bumper gaan.De kans is best groot dat het er niet uit ziet met zwarte skirts en een meegespoten bumper.

Ik denk dat veel mensen liever een orginele sedan compleet zien dan een sedan met alleen achterbumper gts style.

De skirts passen zowieso op een sedan.. Je moet toch al de bunmper laten spuiten, even de skirts meespuiten zal dan niet de hoofdprijs gaan kosten neem ik aan.. Als je even overlegt met je spuiter dan moet dat goed gaan komen.

Tip, breng de dele die je moet laten spuiten naar mijn oude werkgever in Kloosterhaar, Dragt autoschade. Niet zo ver uit de buurt van jou en je kunt met hem heel veel overleggen.

Als je je skirts niet spuit, zou ik het niet doen.

Mocht je toch van mening veranderen en je skirts wel willen spuiten, dan zou ik zeker voor de GTS-bumper gaan.

Een GTS bumper erop zonder dat de sideskirts gespoten zijn verdiend niet de schoonheidsprijs. (persoonlijke mening)

Maar wat hierboven al is gezegd. Als jij het zelf mooier vindt, dan moet je het zeker doen.

Succes met je keus.

Groeten,

Patrick

Als jij het mooi bij je auto vind staan moet je het doen :thumb

Denk dat wel mooi zou staan, Maar blijft je eigen keuze, Succes ermee !!! :thumb

Regel gewoon iets met je schadehersteller over het spuiten van je skirts, zal niet veel extra kosten bij het gelijk plaatsen van een bumper.

@jraaf wrote::hmmz past dat wel? Zo ja dan zou ik 't doen. Pak dan wel gelijk de set met de duplex uitsparing.

Groet jraaf.

Hallo,

Ja dat past wel, heb das toen ook met mijn Sedan gedaan (kon toen niet wachten op de GTS) ;)

021Oprit.jpg

022Oprit.jpg

Groetjes, Joche

@Corsa_GSi wrote:Regel gewoon iets met je schadehersteller over het spuiten van je skirts, zal niet veel extra kosten bij het gelijk plaatsen van een bumper.

Lees de begin post nog eens :jerry

Ik zou het niet doen, maar dat is uiteraard persoonlijk, vandaar dat ik ook begin met IK ;)

Het is half, het is het net niet. Ik zou gaan voor of alles of niets en aangezien die skirts niet meegaan in de kleur, zou ik ook die GTS achterbumper niet doen.

Nou, het is nog anders geworden... Namelijk een OPC bumper! king: Bij het demontagebedrijf hadden ze er drie, waaronder deze OPC bumpers. Afgezien van wat lakschade niets mee aan de hand. Voor € 95,00 meegenomen (even duur als de andere bumpers) Laten spuiten en dr onder! Alleen even gaan sparen voor OPC uitlaatje(s) en wellicht dubbel uitlaatsysteem...

Terug
Naar boven