• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke bakken achter 24 v ?

Martijntwello

Post weleens wat
hoi,

ik heb de 24 v in de senator a gehangen.. met bij behoorende automaat..

alleen nu blijft alles als een idioot tillen zodra ik harder dan 35/40kmh wil rijden...

zit hem waarschijnlijk in de aangepaste tussenas.

maargoed dat even terzijde

ik ben benieuwd wat voor bakken er allemaal nog meer achter de 24v passen..

past die van een senator a2 4 traps ??? (zoja aanbieden met tussenas aub)

(de 3 traps in elk geval niet)

met een vliegwiel past erneen 265 getrag achter.. (te duur)

past een 240 getrag ook met een aangepast vliegwiel ?? zoja waar haal ik zo'n vliegwiel..?

dit vraag ik omdat ik er toch weer mee aan de gang moet. en de bak die ik er nu onder heb ook niet de beste is..

een andere optie is ook welkom

Gewoon een R25 bak (kabel bediend) of R28 (hydraulische bediend) En vliegwiel in Duitsland halen bij Ronald Bolz

Gewoon een R25 bak (kabel bediend) of R28 (hydraulische bediend) En vliegwiel in Duitsland halen bij Ronald Bolz

jip 4-gang automaat van een Monzapast prima,je moet dan wel de flexplaat van de 24V nemen en zelf een steuntje voor de tv kabel maken..

240 en 265 moet je een ander vliegwiel hebben met bij behorende plaat en drukgroep Ronald heeft dit spul wel liggen..

jip 4-gang automaat van een Monzapast prima,je moet dan wel de flexplaat van de 24V nemen en zelf een steuntje voor de tv kabel maken..

240 en 265 moet je een ander vliegwiel hebben met bij behorende plaat en drukgroep Ronald heeft dit spul wel liggen..

ik heb na wat aanpassingen een origineel 2-massavliegwiel van c30se met een gripplaat van Dikkenberg passend in een 265 gekregen, moet zeggen dat dit een hele fijne combi is in een B ascona :D

ik heb na wat aanpassingen een origineel 2-massavliegwiel van c30se met een gripplaat van Dikkenberg passend in een 265 gekregen, moet zeggen dat dit een hele fijne combi is in een B ascona :D

Terug
Naar boven