EddyVectra3.2V6
Post weinig
Van de week een setje BBS-velgen gescoord. De 2 beste banden hebben een verkeerde maat en zijn veel te groot. De andere 2 zijn niet meer dan redelijk en hebben de maat 215/40/17. Ik twijfel nu wat te doen. 2 banden kopen in dezelfde maat of toch maar 4 in de maat 205/45/17. Deze band is iets hoger; geeft wat meer comfort en vult de wielkasten net iets beter. Wat denken jullie?
Verder wilde ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om de kabel voor indicatie van de remblokslijtage te monteren (Aan één kant zit deze er niet op en dus brand het lampje altijd). Nu krijg ik met geen mogelijkheid de 2 inbusbouten los om de remklauw los te krijgen. Iemand een idee hoe die zijn los te krijgen zonder de boel te vernielen?
Verder wilde ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om de kabel voor indicatie van de remblokslijtage te monteren (Aan één kant zit deze er niet op en dus brand het lampje altijd). Nu krijg ik met geen mogelijkheid de 2 inbusbouten los om de remklauw los te krijgen. Iemand een idee hoe die zijn los te krijgen zonder de boel te vernielen?