• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke functie of wat is dit voor stekker

gertjuh1968

Post veel
ik zou graag willen weten waar deze stekker voor is, en wat voor functie deze heeft.

2qurds5.jpg

1fuz2u.jpg

Gert

@ Dominic; de stekker van de stofzuiger zit boven op de de stofzuiger. ;)

@ Mckaamos; klopt deze is bij mij ook niet aangesloten. misschien is er nog iemand die weet waar deze voor dient.

@ Dominic; de stekker van de stofzuiger zit boven op de de stofzuiger. ;)

@ Mckaamos; klopt deze is bij mij ook niet aangesloten. misschien is er nog iemand die weet waar deze voor dient.

lol.. ff een vraag van iemand die iets al langere tijd niet snapt :P

ik heb nu al een paar keer het woord stofzuiger voorbij zien komen.. nu vraag ik mij toch eigenlijk wel even af wat daar mee bedoeld word :oops:

lol.. ff een vraag van iemand die iets al langere tijd niet snapt :P

ik heb nu al een paar keer het woord stofzuiger voorbij zien komen.. nu vraag ik mij toch eigenlijk wel even af wat daar mee bedoeld word :oops:

hahaha kippe, wij hebben een een stofzuiger aan boord........deze zorgt ervoor om de kat sneller op te warmen.

klopt het dat jij het glasje van jou knipperlicht links mist?

en stond je misschien vanmiddag tegen kwart over 3 onder aan de rontonde te wachten richting het ziekenhuis.

Gert

hahaha kippe, wij hebben een een stofzuiger aan boord........deze zorgt ervoor om de kat sneller op te warmen.

klopt het dat jij het glasje van jou knipperlicht links mist?

en stond je misschien vanmiddag tegen kwart over 3 onder aan de rontonde te wachten richting het ziekenhuis.

Gert

@soepkiepe wrote:lol.. ff een vraag van iemand die iets al langere tijd niet snapt :P

Ik denk een secundaire luchtinjectie pomp, die lucht mee de uitlaat in knalt om verbranding in de katalysator sneller op gang te brengen.

@soepkiepe wrote:lol.. ff een vraag van iemand die iets al langere tijd niet snapt :P

Ik denk een secundaire luchtinjectie pomp, die lucht mee de uitlaat in knalt om verbranding in de katalysator sneller op gang te brengen.

is dit geen stekker waar je een ?omvormer? in kunt drukken zodat je in het buitenland op op andere brandstoffen rijden kunt :hmmz

is dit geen stekker waar je een ?omvormer? in kunt drukken zodat je in het buitenland op op andere brandstoffen rijden kunt :hmmz

@GTS Power wrote:is dit geen stekker waar je een ?omvormer? in kunt drukken zodat je in het buitenland op op andere brandstoffen rijden kunt :hmmz

ik denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben. ik had vroeger een ingevoerde kadet gsi, en daar zat ook zo iets op.

Gert

Terug
Naar boven