• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke Simons uitlaat raden jullie aan?

BlitzKicker

Post weinig
Hallo allemaal,

Hoe is het hier? Tijdje geleden, maar de Manta wordt momenteel voorzien van nieuwe kleprubbers en hebben gelijk maar de distributie gedaan en is de kop ook gelijk maar gevlakt e.d. Straks door de APK en kan weer een jaartje vooruit.

Maar, nu de boel toch los ligt, ben ik aan het kijken voor een uitlaat met een goede brom. Ik kwam uit op Simons-Jetex, maar ik twijfel over de volgende opties en moet goed opletten of ik wel het juiste ga bestellen.

Ik wil wat extra geluid, maar ben bang dat het volledige groep A systeem geen diepe brom gaat geven, maar verschrikkelijk gaat brullen :D Wat opzich wel vet is :D

-Groep A systeem met bijbehorend spruitstuk

t83-h.jpg

icm

083-e.jpg

Bij bovenstaande vroeg ik mij af of dit dan 100% compleet is, omdat je ook losse voorpijpen kan bestellen.

Of de beschaafdere optie,

084-h_avgassystem_opel_ascona_manta_b_sports_performance_exhaust.jpg

Waarbij mijn vraag is of het geluid niet te braafjes zal uitpakken.

Wie kan mij helpen de knoop door te hakken?

Alvast bedankt.

P.S. Ben tevens op zoek naar een set Borbet A's breedset.

Terug
Naar boven