• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke uitlaat voor mooi geluid kadett e 1.6?

@vectra208v wrote:@DriesV wrote:Heb enkele uitlaten gevonden op kapaza en op 2dehands maar deze hebben op andere autotypes gestaan (renault, ford, enz..)

Zijn deze allemaal hetzelfde of best er toch 1 zoeken van een opel of specifiek van een kadett?

mijn supersprint die later onder de vectra is gekomen was officieel voor een ALFA bedoeld maar allesis pas te maken.

heb je misschien een link naar die 2 uitlaten (advertenties)? kan zo zien of het past of pas te maken is.

gr.Paul

Dit zijn de link's

http://www.2dehands.be/auto-onderde...-112620912.html?qq=remus+uitlaat&start=41" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.2dehands.be/auto-onderde...-102395077.html?qq=remus+uitlaat&start=82" onclick="window.open(this.href);return false;

@Vectra 208

whahahah ik ben 17 trouwens :jerry

maar bedoel dat ik gewoon hard wil en zo en ook al zegt iedereen.,.. ricky, dat ben je zo zat.. ik wil het gewoon.

eigenwijs(A)

ik zal het ook altidj leuk blijven vinden:D

ricky

dus nog geen rijbewijs en nu al een dikke 1400 kadett hahaha nee gekheid.

Ik zat even op Marktplaats te kijken maar weet niet precies waar je woont ivm ophalen of verzenden van de einddemper.

die onderste Link (van de ford mondeo) is wel pas te maken met een verloop stuk dat je bij de eeste automaterialenzaken wel kan krijgen.

Weet ook niet of je zo handig bent of dat je 2 linker handen hebt??

je kan ook kijken naar universele uitlaten...die zijn ook met een verloop stuk pas te maken.

anders kun je ook kijken bij opel astra F....dat past ook en hoef je niks aan te passen.

WEL KIJKEN VOOR HB en niet bij SEDAN OF STATION....die dempers zijn LANGER

kijk weer goede info,, ik ben zelf automonteur,, heb een brug tot beschikking bij een maat:D

komt met mijn wel goed ghehe filmpjes volgen :jerry

ricky

Terug
Naar boven