• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke velgen?

Ewoud94

Post vaak
nou de topic titel zegt al genoeg...?

ik ben enorm aan het twijfelen en kan geen beslissing nemen..

ik ben aan het onderhandelen over 3 setjes velgen voor onder mijn corsa b gsi

set 1: brock b2 met nieuwe banden.

set 2: nog perfecte borbet t velgen zonder schade en goede v groef banden.

set 3 keskin kt 5, niet de beste maar worden dan toch opnieuw overgespoten.

alsjeblieft help me haha :p

zo vraag je dat toch niet?

past even een foto van de velg, en een foto van je auto.

zonder twijfel: de brock. liefst breedset.

maar b2, dat worden an 16'' toch?

15" zit je op de b5

robert_corsa ik zit op mijn telefoon en kan dus geen foto's posten. Anders had ik dat natuurlijk gedaan, maar de brock b2 zijn 16" ja inderdaad.

het zit tussen brock en borbet t... ik neig meer na borbet t aangezien bij de brock het hart zwart is gespoten en dat staat niet bij mijn auto...

de borbet t zijn ook 16" en et 35.

is wel passend te maken door de wielkasten te rollen of gewoon wat aanpassen. ruimte heb ik genoeg in de wielkasten.

Fuck de haters, de brocks en borbets die je noemt zijn echt safe, saaie velgen.

Ik zou persoonlijk voor geen enkele van deze 3 gaan maar als je een beetje uniek wil zijn zou ik voor de keskins gaan.

Maar.. alleen als je ze overspuit, spuit ze zwart en hoogpolijst de randen. Dan zijn ze echt leip.. uiteraard wel je GSI flink verlagen :)

Zo dus:

keskinkt5blackpol.jpg

bedankt allemaal voor de antwoorden! ik heb vandaag keskins gekocht! hart wit gespoten en mooie gepolijste rand! zal morgen foto's plaatsen

@RISL wrote:Graag even een informatieve topictitel maken.

Zelf maar gedaan....

@Ewoud94, maak voortaan zelf even een informatieve titel, krijg je misschien nog meer reacties ook.

Zo eindelijk zit ik op mijn laptop!

@RISL ik zit 9 van de 10 keer op mijn telefoon op het forum via de app Convo, hier kan ik geen foto's uploaden of titels wijzigen sorry voor het ongemak maar ik dacht dat de titel goed was ik zal hier in de toekomst op letten! king:

en hierbij de foto's van de Keskin velgen onder mijn corsa!

l7x2.jpg

wut0.jpg

em45.jpg

q0f0.jpg

m8bt.jpg

ja idd zijn geen kt3 maar kt5 diy waren ook andere dan ik in het begin mee bezig was! goed gezien;)

ik ben nooit fan geweest van keskin maar ze stonden echt goed en ze zijn in top conditie dus de beslissing was gauw genomen

Terug
Naar boven