• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie heeft er in de buurt van Eindhoven een Opcom of Tech ?

ahrend

Post vaak
Ik zou graag de optie om mijn ramen op afstand te kunnen openen en sluiten willen activeren.

Wie woont er in de buurt van Eindhoven en wil dat voor me doen ?

bvd Ahrend

Opcom heeft deze functie helaas niet en het zal met tech2 moeten gebeuren!

Bij vectra b en astra g hoef je maar 2 kabeltjes met elkaar te verbinden maar astra h is canbus en dat kan storingen geven denk ik! Heeft astra h deze optie niet al standaard? 2 x op vergrendelen achter elkaar drukken?

@RISL wrote:Ron (Haasje17) woont volgens mij in de buurt van Eindhoven en heeft Opcom

Maar dit is geen topic voor in het Astra-gedeelte hè, heeft niets met de Astra als model te maken. Dus ik verplaats 'm bij deze.

Da's harstikke mooi,maar waar verplaats je hem heen dan ?

weet er een beetje van

heb dat ding net werkt wel super

maar die functie

nog niet geprobeerd

Ik heb het nooit geprobeerd

Maar wil hem evt wel aan de opcom hangen om het uit te vogelen

Woon in Tilburg

Mario

Ron (Haasje17) woont volgens mij in de buurt van Eindhoven en heeft Opcom

Maar dit is geen topic voor in het Astra-gedeelte hè, heeft niets met de Astra als model te maken. Dus ik verplaats 'm bij deze.

comfort sluiting moet met de opcom in te stellen zijn, als hij erin zit, als je geen rec hebt dan zit hij er niet (ik heb hem dus niet)

Mark

ik zougraag mijn cd70 willen laten update maar als ik naar de dealer ga ben ik denk ik al weer snel 100 euro kwijt en dat vind ik beetje zonde.....

wie kan mij helpen omgeving eindhoven geldrop heeze someren weert budel valkenswaard ???

Je haalt wel een oud topic omhoog...

Is die update te doen met een OPCOM? Zoja, dan wil je ik je wel helpen ;)

Terug
Naar boven