• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie herkent deze uitgebouwde a manta

stefansmilde

Post weinig
kwam deze foto's tegen met een opruiming

deze manta heb ik ongeveer 8 jaar geleden gesloopt

de uitbouw was helemaal van staal en er zat wel 20 kg plamuur aan als het niet meer was

ik heb hem destijds uit enschede gehaald

mantauitbouw010.jpg

moet bij dinand geweest zijn ja

auto stond vroeger te koop in de vecht en is toen verhuisd naar een garagebedrijf in zutphen

en daarvan daan dan naar enschede

Die witte heeft een hele tyd bij mijn vorige werkgever gestaan in Lochem. Sprak vorig jaar daar 1 van de vorige eigenaren van.

ja die witte testarrossa is gesloopt en het kent zit nu op een gele en die gele was hier eens hebben we samen de foto opgezocht :wors:wors:wors

origineel gepost door Manta 24V

Die witte heeft een hele tyd bij mijn vorige werkgever gestaan in Lochem. Sprak vorig jaar daar 1 van de vorige eigenaren van.

dat kan kloppen danny heb de foto,s toen destijds in lochem gemaakt in 1988 of 1989 tijdens m,n allereerste rit van de mantaclub

die witte is volgens mij in nijverdal bij een auto bedrijf gebouwd

was een boel met hout gewerkt aan die uitbouw

heb hem daar jaren terug toen ik nog een klein jongetje was een keer zien staan in opbouw

foto,s komen volgens mij uit het belgisch blad auto en sport stond daar ook niet een witt TE bij op die pagina

:wors:wors:wors:wors

apart:D

enkel wielen hadden iets breder moeten zijn was iets mooier geweest vind ik persoonlijk

net als bij deze te smalle wielen :P

P1010030-1.jpg

Nee hoor de FS heeft is de voorkant van het mantablad gestaan.

Begin jaren 90,zo uit m'n hoofd.

Met in het mantablad zelf een verhaal hoe de uitbouw erop gezet is enz.

Spuuglelijk monster,manta is compleet verneukt.

Maar goed smaken verschillen natuurlijk

Terug
Naar boven