• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie herkent dit getik ?

cano666

Post weleens wat
heb sinds kort een vreemd getik ik weet niet wat het is. komt van mijn motor ergens ? misschien dat iemand van hier het weet het gaat om een x18xe1

1e video flits vergeten

[youtube:2yrliqeh]

[youtube:2yrliqeh]

wat is er mis met mijn astra ?:(

Die lage tik..

Klepstoters, misschien verkeerde Viscositeit olie??

Alhoewel deze gauwachtig wat nagelen..

dat is een heel andet tikje, ik neem aan dat het om de metaal tik gaat die je duidelijk hoort overheersen..

willem

als je toch bezig bent check ook je merktekens van de distributieriem... een tandje verkeerd gaf bij een maat van me ook een tikkend geluid... eerst dachten ze klepstoters, later bleek het de timing van de distributieriem te zijn

mijn distributie was vervangen toen ik hem had gekocht de vorige eigenaar had dat gedaan misschien dat de waterpomp niet vervangen is zou kunnen een kapotte waterpomp :/ :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear

@CORSAGSI-Woudenberg wrote:haha dit getik had ik ook gooi er wat olie in dan ist weg. klepstoters die om olie smeken..

hoop dat het dit is maar mijn olie peil is gwn goed?:S

jepp die zit gwn goed vast misschien lekt mijne ook maandje niet in gereden stond stil niks aan gedaan

gevonden weet allen niet hoe het heet niet da draai gedeelte van mijn dynamo maar daar onder draait 1 zo een dingetie niet goed dus komt er een nieuwe in

Terug
Naar boven