• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kan aan deze opel stickers komen!!

sylvester1

Post weleens wat
He mensen,

Ik ben op zoek naar een aantal opel stickers voor op mijn corsa tr!

Ik heb een aantal voorbeelden die ik wel zou willen hebben, het liefst per sticker 2 stuk, ik heb ze met een rode stip aangegeven!

logopagewithnumbersjdfbgjdsg.jpg

nummer 6 is een gewone sticker

maar nummer 12 is een digitaal logo volgens mij nooit in sticker uitgebracht net als nummer 8

alhoewel nummer 8 wel eens op een kadett e gsi zaten ter beschermen rond de sleutelgaten op de deuren maar dan in het hele dikke rubberen formaat

nummer 6 is een gewone sticker

maar nummer 12 is een digitaal logo volgens mij nooit in sticker uitgebracht net als nummer 8

alhoewel nummer 8 wel eens op een kadett e gsi zaten ter beschermen rond de sleutelgaten op de deuren maar dan in het hele dikke rubberen formaat

Ik dacht dat ik nr 8 nog had liggen, maar zijn toch net anders... zwarte rand om opelteken ontbreekt..

Ik dacht dat ik nr 8 nog had liggen, maar zijn toch net anders... zwarte rand om opelteken ontbreekt..

Ik zoek eerst even zo, als je misschien ongeveer de zelfde stickers hebt mag het ook!!

Laten maken kan altijd nog, maar weet dat deze er gewoon zijn!

Ik zoek eerst even zo, als je misschien ongeveer de zelfde stickers hebt mag het ook!!

Laten maken kan altijd nog, maar weet dat deze er gewoon zijn!

Dat lijkt er al op, de wit ik heb je een u2u/pm gestuurd!

Mochten mensen nog mooie stickers hebben, laat het maar weten.

Zoek ook nog stickers van valvoline/ yokohama/ michelin!!!

Dat lijkt er al op, de wit ik heb je een u2u/pm gestuurd!

Mochten mensen nog mooie stickers hebben, laat het maar weten.

Zoek ook nog stickers van valvoline/ yokohama/ michelin!!!

@sylvester je kan deze bedrijven (valvoline/ yokohama/ michelin) ook emailen voor de stickers heb ik toen ook gedaan en meestal willen ze het wel naar je verzenden omdat je dan reclame voor hun kunt maken. (geen betalend reclame)

@sylvester je kan deze bedrijven (valvoline/ yokohama/ michelin) ook emailen voor de stickers heb ik toen ook gedaan en meestal willen ze het wel naar je verzenden omdat je dan reclame voor hun kunt maken. (geen betalend reclame)

Terug
Naar boven