• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kent de vectra wagon zilver 1999 XT-ZD-11

maar vergeet niet deze vec heeft wel al 198... km op zun bult, dus de prijs op zich vind ik niet gek.

je kunt wel zeggen tegen de verkoper of je hem ff op de brug mag zien, dan heb je een beetje een

indruk van de wagen.

maar vergeet niet deze vec heeft wel al 198... km op zun bult, dus de prijs op zich vind ik niet gek.

je kunt wel zeggen tegen de verkoper of je hem ff op de brug mag zien, dan heb je een beetje een

indruk van de wagen.

tja, voor nog geen 1000 euro heb je een behoorlijke auto, maar ik zie dat hij al verkocht is.

of heb je hem al aangeschaft?

tja, voor nog geen 1000 euro heb je een behoorlijke auto, maar ik zie dat hij al verkocht is.

ehm

ik heb bij hem mijn astra opgehaald vorige jaar augustus, en ik rij er nog steeds met blije trots in..

en werd erg vriendelijk geholpen bij die mensen..

ehm

ik heb bij hem mijn astra opgehaald vorige jaar augustus, en ik rij er nog steeds met blije trots in..

en werd erg vriendelijk geholpen bij die mensen..

@dappie wrote:tja, voor nog geen 1000 euro heb je een behoorlijke auto, maar ik zie dat hij al verkocht is.

Ja mijn broertje gaat hem woensdag voor zichzelf ophalen alleen vind ik het vreemd dat je voor 995 een vectra koopt terwijl de meeste rond de 2000 zitten

En de combi handelaar en trosradar is niet heel erg positief

Dus vandaar mijn vraag naar de geschiedenis

@dappie wrote:tja, voor nog geen 1000 euro heb je een behoorlijke auto, maar ik zie dat hij al verkocht is.

Ja mijn broertje gaat hem woensdag voor zichzelf ophalen alleen vind ik het vreemd dat je voor 995 een vectra koopt terwijl de meeste rond de 2000 zitten

En de combi handelaar en trosradar is niet heel erg positief

Dus vandaar mijn vraag naar de geschiedenis

Al 198.000km, opzich niet veel, gezien de leeftijd..

nog geen 20.000km per jaar, dat is een mooi gemiddelde.

Motoren die vaker langere afstanden hebben gedraaid zijn beter dan korte ritten motoren...

Willem

Al 198.000km, opzich niet veel, gezien de leeftijd..

nog geen 20.000km per jaar, dat is een mooi gemiddelde.

Motoren die vaker langere afstanden hebben gedraaid zijn beter dan korte ritten motoren...

Willem

wim-v6-3.0i :D ja kwa bouwjaar en km stand klopt het wel, maar hoe zijn die km,s gereden?

en net wat je zegt lange afstanden zijn beter dan korte :thumb

wim-v6-3.0i :D ja kwa bouwjaar en km stand klopt het wel, maar hoe zijn die km,s gereden?

@dappie wrote:wim-v6-3.0i :D ja kwa bouwjaar en km stand klopt het wel, maar hoe zijn die km,s gereden?

haha, wim-V6-3.0i

mijn auto is 16jaar oud, en de motor heeft net 5500km weg, heeft ie dan veel korte ritjes weg????

Heel slecht dit, wel een raar idee nog steeds, dat er een Splinternieuwe V6 motor in de Vec ligt..

20.000km is een beetje een gemiddelde afgelegde weg voor een nederlandse gezins auto, dus tel maar uit.

Kinderen van en naar school, naar het werk en terug, af en toe een uitstapje op langere afstand, Oma woont wat verder dus iedere week toch een rit van 40 a 50 kilometer...

Willem

@dappie wrote:wim-v6-3.0i :D ja kwa bouwjaar en km stand klopt het wel, maar hoe zijn die km,s gereden?

haha, wim-V6-3.0i

mijn auto is 16jaar oud, en de motor heeft net 5500km weg, heeft ie dan veel korte ritjes weg????

Heel slecht dit, wel een raar idee nog steeds, dat er een Splinternieuwe V6 motor in de Vec ligt..

20.000km is een beetje een gemiddelde afgelegde weg voor een nederlandse gezins auto, dus tel maar uit.

Kinderen van en naar school, naar het werk en terug, af en toe een uitstapje op langere afstand, Oma woont wat verder dus iedere week toch een rit van 40 a 50 kilometer...

Willem

ja, die van jou is helemaal fris die zoeft over de weg, en aan toonbaar wat wil je nog meer ;)

kicke toch zo,n nieuwe tor.

ja, die van jou is helemaal fris die zoeft over de weg, en aan toonbaar wat wil je nog meer ;)

kicke toch zo,n nieuwe tor.

Km stand bij mijn auto is ook nog steeds logisch volgens NAP, hun enige peilpunt is APK, daar ik alleen voor de APK geregistreerd word.

Willem

Terug
Naar boven